Vice-Nasty Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Aldrig i livet att dom ska vara med // Barn kan inte vara med o bli påkörda osv !! För jävligt då igentligen tycker jag det ska inte vara några vuxna heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 I Helvete heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 "Absolute !" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Vote: I helvete heller! Då skulle Rockstar bli stämda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 fuck no, detsamma e djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Om man inte kunde skjuta dom eller skada dom så..kanske Vote:Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Så fan heller! Det kommer aldrig att hända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 aldrig i livet.. tänk vad hemskt om en 5-årig liten pojke är ute och går med sin pappa, sen kommer det ett psyko och skjuter barnets pappa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 vote: helvete heller! vemfan vill ens ha tillgång att döda ett barn i spelet, skulle alldrig palla det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Vote: Nej Jag tror R* blir stämda om dom har med barn i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag dödar nästan bara gäng inte civila så varför döda ett barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) LOL det är bara ett spel! Inte verklighet. Absolute tycker jag. Men som ni säger rockstar skulle bli stämda Tänk så går en gammal stakars bräcklig tant ute opch går så kommer en glaning och kör över tanten...ska vi ta bort alla gamlingar också då? Redigerad 24 juni, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 det finns en tydlig skillnad, barn är barn även om de är påhittade är det värre att meja ner en skolklass än att spränga ett ålderdomshem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Buhu jag börjar jämt gråta när jag tänker hur synd det är om alla polygoner som dör. :'( Seriöst som sagt är det ett spel, skulle vara mycket verklighetstrognare och roligare om det fanns med barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 vetifan om det hade varit så jävla roligt, vilken funktion skulle de uppfylla? GTA är jävligt vuxet och slänga in dagis bland ganstrarna känns bara liiite fel. Iofas hade det vatt ball med en lillebror i gettot eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 aldrig...R* skulle inte göra det..fan va skit dom skulel få för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts