Panimala Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) jag hatade personsökaren i 3an. jag hann aldrig med och se vad det stod. det var bättre med mobil då man kunde höra vad den andra sa. brevduvorna lät inte heller helt fel Redigerad 25 juni, 2004 av alex_gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Båda två, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 skönare med mobil på något sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Mobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Skulle vara skönt med båda två, fast det skulle nog bli stökigt i slutändan, däför motiverar jag till att bara ha en..och det är cellphone, eftersom den är skönast...tycker man skall kunna ringa upp folk/taxi/pizza osv med den:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Med mobilen skulle man kanske kunna ringa sina Gäng-medlemmar t.ex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Cellphone lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts