oscarw_89 Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 När gta sweden är klart borde det serie tillvärkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2004 haha vi ska inte sälja spelet, då måste vi ha massa tillstånd och sånt dumt, och betala en massa pengar.. och det är jag INTE beredd att göra för en liten mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 *hrm* efter några månader i ide är jag villig att dra upp gta3: sweden igen om ni vill vara med, SKICKA ETT PM till mig, skriv INTE i tråden! jag ska fortsätta med min finfina bensinmack och senare göra om SupaSave till ICA eller nåt liknande.. om ingen annan hinner före! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Det låter bra Inte för att jag kan hjälpa. men gillar gta3 Vad kommer vara skilnaden ? säg nnnågra saker som är ändrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Så modden är fortfarande på g? BRA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Mm =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag kan göra texturer om det så skulle behövas, kommer inte jobba intensivt men kan hjälpa till med enstaka texturer om det skulle lägga sig på tvären, så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Det låter bra Inte för att jag kan hjälpa. men gillar gta3 Vad kommer vara skilnaden ? säg nnnågra saker som är ändrade det som går att ändra ska ändras till svenskt darkjak: jupp Kaboom: juste Zear0x: pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts