Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) skicka .txd till mig... har du msn? EDIT: bilen är klar... fick lov att mixtra lite med färgerna men den vart ganska bra iaf Redigerad 30 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jag kan nog vara med, ska installera gta 3 och be Xemtoth skicka Savefilerna, kan testa att ändra dem nedre texterna eller att ändra lite texturer. p.s. bra idé d.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 skicka .txd till mig... har du msn? EDIT: bilen är klar... fick lov att mixtra lite med färgerna men den vart ganska bra iaf http://www.gtasajten.com/gta3/m_bilar.php Snutbilen där är bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jag tänkte ändra väskorna som de där shopparna har. Ska jag göra det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) okey på vilket sätt då? ser ju likadana ut... fast jag har inte vitt runt märkena Redigerad 30 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 De finns en mod på GTA-Action som gör att de är ljust hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jag tänkte ändra väskorna som de där shopparna har. Ska jag göra det eller? mjo, hade också tänkt göra det... men jag håller just nu på med: Svensk Polis Svensk Enforcer så du kan göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) Saker jag kan göra: kan göra mer sol, några vapen, har en Desert Eagle som skräpar ( finns på www.wmods.tk ) Lead Pipe ( från Max Payne ), Crowbar finns ju också =) alla har jag gjort om ni undrade... EDIT: ups, såg ett litet fel på min bild :"> Redigerad 30 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Okej, vilka märken ska jag ha på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 ICA hade jag tänkt göra... vill du att jag ska göra dom? förresten har du addat mig på msn? GTA_Erik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Ska jag sätta dit ICA-märket på väskorna då eller? Jag har ingen MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ska jag sätta dit ICA-märket på väskorna då eller? Jag har ingen MSN. aha, men vill du göra det? jag kan om inte du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Visst vill jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Visst vill jag det. okey, then you do the job. jag kan stå över denna gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Wrath bra, du har nåt att göra GTA_Erik om du ska göra om ZIP väskorna på kvinnorna så har jag ersatt ZIP med ICA.. StellHell: snutbilen på sidan är bättre? jo visst, men fixar du hans tillåtelse då? Redigerad 1 juli, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Hej, kan någon skicka American.gtx för min är moddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Wrath bra, du har nåt att göra GTA_Erik om du ska göra om ZIP väskorna på kvinnorna så har jag ersatt ZIP med ICA.. StellHell: snutbilen på sidan är bättre? jo visst, men fixar du hans tillåtelse då? Jag hade iof gjort en egen när jag gjorde gta3 svenskt första gången.. men den har försvunnit som alla mina bensinmackar m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Jag kan vara med.. Ska installera spelet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Jag hade iof gjort en egen när jag gjorde gta3 svenskt första gången.. men den har försvunnit som alla mina bensinmackar m.m. tror jag har hans bensinmackar i zip eller nåt Redigerad 2 juli, 2004 av GtA FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 tror jag har hans bensinmackar i zip eller nåt vi behöver inte stellans fina mackar nu eftersom jag gjorde en egen, fast den är ju inte klar än g_g: roger roger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts