^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 fy fan vilka snygga pengar men varför ska man stänga av mobilen? sedan så heter det väl "bensinångor" och inte "bensingas"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 fy fan vilka snygga pengar men varför ska man stänga av mobilen? sedan så heter det väl "bensinångor" och inte "bensingas"... klaga på stellhell!! han sa att de skulle vara bensingas får väl göra om då och på originalskylten står de att man ska stänga av mobilen får jag sno dina pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 det vart ju 10000 ggr bättre än den originela! bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Kan du lägga upp bilderna? Har inte WinRar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 min ftpsida var lite damp så jag fick lite utrymme på cortez's ftp Shell bilderna här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Skööönt!! Går det att få Gta3 Ljusare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Skööönt!! Går det att få Gta3 Ljusare? jag vet inte, men man kan ju alltid försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag är borta i 2 veckor men sen kan ja gör det som behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag vet inte, men man kan ju alltid försöka GTaJäGaReN adda mina msn gtafreakrrnu@hotmail.com och tiny_world_Ada@hotmail.com jag är med adda mig på msn nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 gjorde en liten sida.. http://gta3swe.webb.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 gjorde en liten sida.. http://gta3swe.webb.se ska fixa min länk sida snart... då när modden är färdig så länkar jag från denna ok? http://mods.1go.dk/gta_swe/home.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag vet inte, men man kan ju alltid försöka hmm kan man inte sno vädret/himmeln från Vc då? http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) visst visst, jag har inte tid att diskutera mer nu.. ska sticka å duscha.. sen fika.. sen bajja lite.. sen läsa massa kalle anka.. sen sova kommer på lördag/söndag!! HEJDÅ!!! Edit: Wrath du kan ju länka redan nu.. jag länkar till eran sida när jag kommer hem @ Add3: du kan ju testa *drar nu* Redigerad 25 juni, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 fy fan vilka snygga pengar men varför ska man stänga av mobilen? sedan så heter det väl "bensinångor" och inte "bensingas"... Tror det brukar stå "Ingen rökning" också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 hmm kan man inte sno vädret/himmeln från Vc då?http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif det kan ju ligga i particle.cfg, för där ligger röken från bilarna o det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Tror det brukar stå "Ingen rökning" också. äh.. de är ju bara en beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 ska vi göra nya uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 ska vi göra nya uppdrag? om de går så, du kan ju börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) om de går så, du kan ju börja om ja kunde ska försköa lära mig Redigerad 27 juni, 2004 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 jag gjorde ett göran persson skin igår.. men jag fick inte in det i spelet. så jag skulle bli om nån kunde hjälpa mig med att få in göran istället för salvatore. jag är inte säker på om jag har rätt .txd fil.. sen ska jag nog översätta till svenska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts