GTaJäGaReN Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) ni har kanske hört om GTA: Sweden till Vice City.. jag tycker de skulle vara trevligt till gta3 också jag har börjat ändra lite texturer till svenska. håller på med bensinstationen och göra den till shell. stell har ju gjort ica, konsum och vivo och domdär. men dom finns dock inte kvar.. aja.. GTA3: Sweden, den härliga wannaben.. nån som hänger på? Skicka ett PM till mig om du är intresserad! Skriv INTE i tråden! ------------------------------------------------------------------------------------------ 'Arbetarna': GTaJäGaReN - Teh Admin - bensinmack Redigerad 15 oktober, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Använd Moomapper för att hitta rätt texturer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Låter som en bra idé.. Men kan tyvärr inte hänga på..Har lite för mycket grejer att göra IRL nu.. sry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Använd Moomapper för att hitta rätt texturer tack.. ska tanka de om .. några timmar. ska sticka strax.. vi ska upp tidigt på fredag för att halv 7 åka till lill-krån som ligger 7 km norr om ingenstans och 3 km öster om tomhet.. Edit: Cortez: kk, du är välkommen hit när du kan iaf jag ska nog göra ICA eller nåt sen.. natti nu sticker jag.. Redigerad 24 juni, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Bra ide med GTA3:Sweden. Det lär ju gå ganska mkt fortare att slutföra än VC. Eftersom GTA3 är så mkt mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 ja kan vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag KUNDE hängt på om jag inte hade ett eget litet project med ^MeTaLoNiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag hänger lätt med... älskar GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag hänger lätt med... älskar GTA3 Inte lika mycket som du älskar mig. GTA III till Sweden. Usch, det ska ju vara N.Y. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Inte lika mycket som du älskar mig. GTA III till Sweden. Usch, det ska ju vara N.Y. jo iofs det är ju det som är bra men det kan alltid vara kult med lite mer svenskt innehåll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 ja kanske kan skinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 ok jag är snart klar med bensinstationen.. det kan ta ett tag att få allt perfekt jag vill lägga in svenska pengar och svenska tidningar också. jag skulle bli tacksam om ^MeTaNoLiC^ och skribb svarade om jag får använda deras svenska pengar och svenska tidningar till GTA3 Sweden. skicka gärna ett PM om ni vill vara med och säg gärna Vad ni vill jobba med Vi är just nu 4 st: GTaJäGaReN - grundare Zlafs - inget just nu Wrath - inget just nu xstreem - skins? för att ingen ska bli sur eller ledsen så måste ni innan ni gör nånting skicka ett PM till mig och/eller skriva i tråden här så att alla andra också vet vad ni gör. det är ju inte så lyckat om 3 st håller på med samma saker. Jag har gjort om bensinmacken till Shell. Detta behöver vi fixa just nu: Svenska bilar ( börja gärna med utryckningsfordonen som polis, ambulans etc ) ICA, Vivo och Coop Konsum. Bestäm ni var dom ska ligga. Mer sol. Satt staden blir ljusare. som Vice City ungefär ( inte ett måste men det kan vara ett plus ) Nya gator? + ny radar Svenska "ortsnamn". Dom som står nere i hörnet " Chinatown " t,ex. somsagt så sticker jag imorron halv 7 till Lill-krån för att fira midsommar där med några kompisar. Ni kan gärna börja jobba, men skicka mig ett PM då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 ja ska skinna....om de går bra, men ja vill veta va don salvatore(stavning?) heter i gta3...asså hans skin...tänkt o göra Göran Persson av han eller nån annan gubbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 göran persson är ju med i den andra sverigemoden till vc.. men jao.. göran kan man ju ha till slavatore. kanske man måste göra en ny modell bara? säg bara till om du ska börja så skriver jag upp dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) jag har gjort en Polisbil! nu ska fara till fjällen imornn så det blir inget arbete på några dagar Redigerad 24 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 roger! jag fick inte in bensinmacken i spelet, det blev nåt konstigt.. ska försöka igen... jag testade att ta in svenska pengar och tidningar... behöver ^MeTaNoLiC^ och skribb´s tillåtelse att ta med dom bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) roger! jag fick inte in bensinmacken i spelet, det blev nåt konstigt.. ska försöka igen... jag testade att ta in svenska pengar och tidningar... behöver ^MeTaNoLiC^ och skribb´s tillåtelse att ta med dom bara.. bra! okey, men det får du väll snart antar jag... EDIT: fre - mån så att du vet Redigerad 24 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 nu har jag fått in shell i gta3. det är dock en massa jobb kvar att göra. ska ladda upp bilderna jag har tagit också så får ni se vad jag har gjort... På bilden är det ^MeTaNoLiC^'s pengar och skribb's tidningar!! shell.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ajax Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 nu har jag fått in shell i gta3. det är dock en massa jobb kvar att göra. ska ladda upp bilderna jag har tagit också så får ni se vad jag har gjort... På bilden är det ^MeTaNoLiC^'s pengar och skribb's tidningar!! Ser bra ut, som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 eller ja lägger av, har annat för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts