stalker Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Någon som kan länka till hemsidor där man kan tanka schyssta porschar? då menar jag tex GT3 och den stilen.... har letat själv och har bara hittat 911 turbon... puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag HÖLL på med att konvertera en porsche 944 åt minigun från Nfs:Porsche 2000 (unleached) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag HÖLL på med att konvertera en porsche 944 åt minigun från Nfs:Porsche 2000 (unleached) Ja förresten...hur går det med den? Försvann modellen i kraschen? Kan skicka modellen igen om det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ne har kvar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Ne har kvar den Bra. Du ska väl fortsätta? @Stalker: Tror att jag såg några porschar på Gta-action Redigerad 24 juni, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 http://gta3.gamigo.de/download.php?do=cat&id=69 bara porschar varsegod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts