Gonarch Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 När man ska göra ex. en dörr på en bil, måste man göra en animation till dörren då? asså när den öppnas o stängs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 nej, det behöver man inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 ok, hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Du gör dörren och dörr dummysen så öppnas den i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 hur gör man en dummys?? jag gör en bil nu och ska fixa dörren kolla på bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 aa, precis... och en till sak är att när jag har gjort en modell av högra sidan på bilen och ska börja på taket så blir det helt konstigt .. asså taket kommer 1 m bort från bilen o.s.v... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 jaa jag fattar att den gör så dörren rör sig men hur SkAPAR man en dummy? och när ska man skapa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts