heat Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 många säger att det suger många säger att det är bra men är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 har hört att xbox versionen ska lida av allvarliga fps-drops och att det flyter bättre på ps2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Opie Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag har det på xbox o ja tyckte att de sög så hårt i början men sen när man börjar komma igång så är det riktigt kul men en del saker kunde dom gjort bättre som t,ex. fartkänslan, när han är till fots m.m men man lär sig efter ett tag.. men ta efter "kubanen's" tips att du kör det hemma hos någon kompis eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag har det på xbox o ja tyckte att de sög så hårt i början men sen när man börjar komma igång så är det riktigt kul men en del saker kunde dom gjort bättre som t,ex. fartkänslan, när han är till fots m.m men man lär sig efter ett tag.. men ta efter "kubanen's" tips att du kör det hemma hos någon kompis eller nåt.. tyckte samma som du explosionerna på bilar är coola. Men jag tycker att man borde kunna gå in i fler hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag som tycker det är skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag tycker också det är skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Ja me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag tycker det är asbra.....ungefär lika bra som MAFIA men betydligt bättre än True Crime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 ja nu verkar det som att ganska många tycker det är kul. men hur ser spelet ut är guben konstig att styra? det värkar som om man kör mycket bil men biljakter är ju kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 I början var det svårt tyckte jag! Men när man kommer igång så blir det kul Sen är det kul att man kan hitta fler bilar.. Och döda Timmy Vermicelli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts