Arman Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 visste att du kom fårn Göteborg innan ja kolla på din profil för du skrev de där Självklart...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 (redigerad) som tågen i gta1, Liberty City.. man ska kunna gå in i dom. och med byta-kameravinkel-knappen ska man kunna gå runt i vagnen å mörda folk som sitter där. och alla andra blir självklart rädda och springer runt och kanske t.o.m. hoppar ut genom fönstret.. sen ska man gå till förarplatsen och slå ner gubben där. sen kan man styra vagnen. och om två spårvagnar krockar ska det inte hända som i gta1 att de blir en ka-boom av allt.. de borde bli som bilar.. att dom flyger iväg.. fint med en spårvagn som spårar ur.. ja.. å lite sånt trevligt.. man ska ju kunna ha sönder elsladdarna också 1. Hur kan två spårvagnar krocka? 2. Det finns inget GTA spel där man krockar med någon form av tåg. 3. Jag är inte så säker på att det kommer att gå att styra den, däremot att kontrollera dess fart. Redigerad 14 juli, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 1. Hur kan två spårvagnar krocka? 2. Det finns inget GTA spel där man krockar med någon form av tåg. 3. Jag är inte så säker på att det kommer att gå att styra den, däremot att kontrollera dess fart. Jasså, jag krocka MASSA gånger med tågen i Gta 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Tycker att man ska kunna döda föraren och dom andra som sitter i.Hoppas att det kåstar pegar att åka det blir mer vrkligare då. det ska också finnas ett hus där man kan träna på svenska stavninvgen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 ja, jag håller med. speciellt för mankaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 1. Hur kan två spårvagnar krocka? 2. Det finns inget GTA spel där man krockar med någon form av tåg. 3. Jag är inte så säker på att det kommer att gå att styra den, däremot att kontrollera dess fart. Joho, i PC versionen av GTA kan man köra tåget. Men inte i Psx versionen, vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts