bodysnatcher Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Joo jag har innan alltid kunnat insallera nya bilar med det verktyget men nu efter en om installation av VC för ett tag sen så låter det bara "PING" och jag får Unhandled Expection eller vad det heter.. Jag har testat många olika fordon men ingen funkar? vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Joo jag har innan alltid kunnat insallera nya bilar med det verktyget men nu efter en om installation av VC för ett tag sen så låter det bara "PING" och jag får Unhandled Expection eller vad det heter.. Jag har testat många olika fordon men ingen funkar? vad är felet? om du inte har skrivskyddet på så e det defult.ide, hade samma problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 sorry, jag fixade det, jag hade inte DMagic 1 wheel mod installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts