Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 kanske inte förståd skämtet? jaja back to topic ? Fattar inte, E skämtet att du stava fel på Snoop dogg eller?? aja On topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 ? Fattar inte, E skämtet att du stava fel på Snoop dogg eller?? aja On topic nej när du snackade om simpson och det där så sa jag "back to topic" fast sen frågade jag om du gillade snoop dogg.. fast det skulle vara on topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 nej när du snackade om simpson och det där så sa jag "back to topic" fast sen frågade jag om du gillade snoop dogg.. fast det skulle vara on topic HAHA, va roligt...! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 humm.. kan inte bestämma mig.. David Letterman och Jat Leno ligger på delad etta.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Såg någon Jay Leno idag, Det va chok roligt när det skulle vara iraks nya president. "Of course Jay you can ask me everything you want. Shoot" *Brrrrr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 sappa mellan kanalerna och såg O'Brien nått och han var rolig men hans gäster verkade inte va dom känndaste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Såg någon Jay Leno idag, Det va chok roligt när det skulle vara iraks nya president. "Of course Jay you can ask me everything you want. Shoot" *Brrrrr* Chimpansen var skön! En sån ska jag kidnappa! btw: Det enda dåliga med O'Brien är att TV4 har rättigheterna...dom envisas med att visa avsnitt som flera månader gamla medan Leno och Letterman "bara" är en vecka efter... Död åt TV4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Död åt TV4! Ja! TV4 är för rika svenskar för f*n! SVT Ruulezz Okej, men back on-topic nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jay Leno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Ska jag vara ärlig tycker jag båda suger TOTALT. Har aldrig gillat såna där.. Vill man skratta kollar man på komedier, som Jim Carrey, Eddie Murphy osv är med i.. Seriöst, usch, enda anledningen om man kollar på deras program, är om de har en snygg brud som gäst.. Och då bryr man sig inte så mycket om vad de säger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Stämning.... David Letterman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 får väl lägga min fula, onormala röst på den lille Jay Leno har aldrig sett denne brevmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 letterman är bara kul ibland ( väldigt sällan ) typ när dom slänger ner grejjer från taket och sånt Jay leno har roliga gäster conan är ju så jävla bra ! gillar hans walker-texas-ranger-spak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Jay Leno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Vote: Jay Leno... Det är väl han som brukar ha med tidningar i sitt program där de har skrivit fel, och konstiga saker..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 leno tar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Vote: Jejj Lennå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Kevin på Jay lenos show e så jävla skön den svarta kille med skrattet som tar det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Kevin på Jay lenos show e så jävla skön den svarta kille med skrattet som tar det mesta kevin. Så grymt när dom gjorde reklam för miktminskning och han var med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts