Stuaswift Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 vilken tycker du är bäst? jag tycker lugnt Jay Leno ! det tycker nog Arman också .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jay leno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 JAY LENO TAR LETTERMAN SÅ SATANS HÅRT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jay lenno är kung!!! det finns nån annan också som brukar visas på Ztv.. vem fan är det? ( inte Letterman) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jay Leno är roligare och bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Jay lenno är kung!!! det finns nån annan också som brukar visas på Ztv.. vem fan är det? ( inte Letterman) Jag tror du syftar på Conan o' Brien(han suger) han e på TV4 + Asså jag tycker Jay Leno e roligare men David har typ bättre gäster. EDIT: Ups råkade rösta på Letterman Redigerad 24 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag tror du syftar på Conan o' Brien(han suger) han e på TV4 + Asså jag tycker Jay Leno e roligare men David har typ bättre gäster. EDIT: Ups råkade rösta på Letterman mjo det var han jag mena.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 O´brien suger stenhårt han har usla skämt och skämmer ut sig inför gästerna!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 hehe i South Park The movie, eller va den nu heter, så e Conan O'brian med han hoppar ut genom ett fönster o dör....sen i ett annat program så e Jay Leno me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 hehe i South Park The movie, eller va den nu heter, så e Conan O'brian med han hoppar ut genom ett fönster o dör....sen i ett annat program så e Jay Leno me ja haha! jag har SPTM och Conan har lite fag-röst på den och på ett south park avsnitt så är Jay Leno med, han har skit stor haka då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 den hasar nästan i golvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) LoL han har ju stor haka det kan inte han rå för Jag har sett Conan i Simpsons. EDIT: Simpsons, Southpark och Futurama äger! Redigerad 24 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Leno, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) LoL han har ju stor haka det kan inte han rå för Jag har sett Conan i Simpsons. EDIT: Simpsons, Southpark och Futurama äger! håll dig till ämnet! btw gillar du Snoop dog? (nu var jag skit rolig! ) Redigerad 24 juni, 2004 av KebabRulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Riktigt svårt... Leno's Monologer och dom flesta inslagen äger! Conan O'Brien har askönt kroppspråk och underbar humor! Tror det får bli en draw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jay Leno såklart... han är bäst... men när det gäller stand-up så äger helt klart Eddie Murphy! David Letterman... hmm... kan vara rolig men är så jävla seg ibland... som om programmet inte har någon tid att följa... Conan O'Brien är skitrolig, tyckte att han sög innan men det var innan jag kollade en gång på programmet... och det var ganska roligt...! Så min topp-3 måste se ut så här: 1. James Douglas Muir Leno 2. Conan O'Brien 3. David Letterman Vote: Jay Leno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 håll dig till ämnet! btw gillar du Snoop dog? (nu var jag skit rolig! ) Vadå gillar du snoop dogg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jay Lejon eller fan han heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Vadå gillar du snoop dogg? kanske inte förståd skämtet? jaja back to topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 håll dig till ämnet! btw gillar du Snoop dog? (nu var jag skit rolig! ) haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts