Thernfrid Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 hej Jag har tagit dom två "blåa" hidden pachases (lr hur d stavs)men var hittar jag sen polisuniformen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 hej Jag har tagit dom två "blåa" hidden pachases (lr hur d stavs)men var hittar jag sen polisuniformen? eh...Blåa? polis uniformen får du "Delivered" till polistationen i ocean drive. efter uppdraget Copland som du får i Vercetti estate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 okej men det uppraget vet jag inte om jag gjort..är det i slutet å spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 okej men det uppraget vet jag inte om jag gjort..är det i slutet å spelet? nej, det är nästan i början..du ska ha t ex dödat Gonzales med motorsog (om man vill, valfritt vapen) snackat med en fransman, sen dödat han, skyddat en kort och tjock kille som heter Diaz under en deal, sen ska man ha följd efter en tjuv, sen kommer med helikopter o dödar vakterna på prawn island(gänget streetswannabe's alltså) ta pengarna, sen ska du åkt till hamnen,snott en båt, sen ska man åka litet race, sen döda sina motståndare i båtracet, sen ska man ha tagit en pansarvagn från armén, sen ska man ha räddat lance från skroten, sen ska man döda diaz och ta över hans "affärer" och fastighet, men får även ett gäng då. Sen ska man förstöra lite glasfönster i north point mall, sen ska man döda lite sekerhets vakter, sen så komer Copland, man tar lance med sig till ett garage, gör så man blir efeterlyst,får 2 st snutar med sig i ett garage, dem dödar snutarna o tar kläderna (så man ser ut som snutar) sen fixar man bomben som e stannad inne på tarbush café som ligger i northpoint mall sen åker man med lance tillbax til lvercetti estate, sen får man mission passed och så står det att cop outfit e levirerad till polisstationen i ocean drive. skriv för yttligare fråger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 okej men det uppraget vet jag inte om jag gjort..är det i slutet å spelet? nja mera i mitten av spelet enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 nja mera i mitten av spelet enligt mig om man inte räknar med fastighets uppdragen så e det i mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts