Thernfrid Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Hej..asså jag spelar på Ps2 och jag har kanske bara klarat 40 % och jag börjar få problöem och tycker d är svårt är det svårare att få 100% på Ps2 än Pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Lika svårt.. eller det beror på om du tycker att det är lättare att styra gubben med Mus/Tanientbord eller dosa.. men i spelet är det ingen skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Det är mycket lättare att spela spelet på PC, Kör både GTAIII och VC på både PC och PS2 och jag tycker att det är lättare på PC, ta tex uppdraget när du är på amunation(stavning ) och ska skjuta på tavlor, as svårt på PS2 och as lätt på PC , beror på mus till PC men ändå .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 mkt lättare att spela på Ps2 enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Fast jag har ju då även en Handkontroll till datan då vill säga ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts