Zane Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Enligt megagames så kommer det inte finnas någon multiplayer stöd på någon av konsollerna, inte ens pc http://megagames.com/news/html/console/noo...anandreas.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Fanns det folk som trodde det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ja Det har snackats mycket om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Buhu :'( Jag hoppades på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Buhu :'( Jag hoppades på det jag med. men MTA lär ju ska släppa MTA:SA men jag tycker MTA inte är något vidare. skulle vara roligare om det gick runt människor på staden precis som i single player men i MTA är dert ju bara spelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts