Thernfrid Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Hej finns det något fusk så man blir odödlig..för när jag ska ta den HP på militärbasen den så man får polis uniformen så dör jag hela tiden vad ska jag göra hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 hp? om du menar hiddenpacket så är inte den inne i basen, om du vill bli odödlig så ´kan du använda en trainer! finns några på www.gta3.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 nehe var är den Hp då??och vad är en trainer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 och vad är en trainer? Ett fuskprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 OM hIDEN pACHASES eller hur d stavas inte finns inte i basen var finns den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 utanför basen, till höger om ingången bakon nån skylt, där vid basen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Hej finns det något fusk så man blir odödlig..för när jag ska ta den HP på militärbasen den så man får polis uniformen så dör jag hela tiden vad ska jag göra hjälpa mig ta poliskläderna då..finns i polisstationen på första ön efter uppdraget Copland då sjukter militären inte dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 vet inte om jag kommit så långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 som sagt, paketet ligger utanför basen... trodde oxå att det låg inne på basen förut, men det är bara alla kartor som är felaktiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Packetet finns bakom porten till mbasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Packetet finns bakom porten till mbasen. 5 st har sagt de redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts