Playstationman Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Hur byter man fälgarna på en bil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 du kan ju alltid göra fälgar i Zmodeler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Du behöver D-Magic Wheel Mod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Du behöver D-Magic Wheel Mod... jo det går också EDIT: här finns den: DMagic1 Wheel Mod... Redigerad 23 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 går det inte oxå att göra så en bil har egna speciella fälgar? Har sett det på nån bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 går det inte oxå att göra så en bil har egna speciella fälgar? Har sett det på nån bil. jo, som jag sa Zmodeler eller 3dsMax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 okej, men hurgör man då så dom rullar igentligen? om t ex att jag vill ha att bussen ska ha egna hjul som ingen annan bil har? kanske har med dummys att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Ja Jag Tror Det Men Jag E inte Säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 har finns en guide dmagic1 wheelmod (official site) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts