Funnylin Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag tror det blir som när man byter kläder i VC, det blir svart och så har man käkat, eller gymmat. Fast det är ju mer mening med att byta kläder än att att gymma/äta i ett sånt här typ av spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag HOPPAS att det blir svart och man inte behöver sitta och se CJ sitta och trycka på någon jävla bänkpress eller tugga i sig maten. Nä snabbt ska det gå så man kan komma därifrån mätt/vältränad och redo att ge sig ut i staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag HOPPAS att det blir svart och man inte behöver sitta och se CJ sitta och trycka på någon jävla bänkpress eller tugga i sig maten. Nä snabbt ska det gå så man kan komma därifrån mätt/vältränad och redo att ge sig ut i staden då e d fan inget kul me dom extra sakerna! ja hoppas INTE på att d blir som du sa! verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Näe, när man tränar borde man ju få spamma på t.ex. X knapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Näe, när man tränar borde man ju få spamma på t.ex. X knapen Precis! man ska kunna gå runt i gymmet ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Asså, förmodligen lär d ju finnas nå koder för att slippa käka eller för att slippa träna.. om man inte vill fuska förståss...:"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Evilblah Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Men det e ju bra om bilen rostar och sånt! Hoppas inte de tar bort ens magiska garage bara för det e användbart, fast overkligt.(In med pajad/sprängd bil, gå ut *poof*, in igen = Hel bil igen ) Käka blir förmodligen inte så underhållande i längden, själv hatar jag tiden det tar att käka i verkligheten, då jag kunde gjort något viktigare, och att hålla på med det i spel vore ju tråkigt.. Fast jag tror inte ens bil hinner rosta, jag menar hur många timmar i spelet har man en bil om man gör annat än att köra runt lite bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts