SlimPimp Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag vet att alla ser fram emot SA, jag också, MEN! det känns som om man inte kommer kunna softa i spelet!, jag menar, man måste äta (förhoppningsvis inte alltför ofta) och jag ber till gud att man ser när CJ stoppar maten i munnen och sväljer.. annars blir det som i VC och det sög! , sen ska man träna på gym ( hoppas att man ser när han tränar där också så att man inte bara går in och kommer ut lite smallare! :'( ) men man får inte träna föör mycket .. nej nej.. för då blir man trög på "fist fights" ! bilen rostar, känns som det händer lite för mycket bara... jaja jag är lite nojjig för att jag vill att detta spelet ska ROCKA!! Jag är lite av en kontroll-freak så jag kan inte vara lugn tils jag bemästrar spelet Skriv lite vad ni känner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 jo jag håller med dig, jag vill bara softa runt, att käka kan va soft de 5 första gångerna men sen är jag rädd att de blir tjatigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Det är samma sak med alla verklighets grejer att det är säker häftigt dom första gångerna sen orkar man inte jävlas med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 tycker som dig men att bilarna rostar kommer bli as coolt. tycker att alla bilar ska rosta. vissa här på sajten verkar tro att bilarna rostar sönder på två sekunder "nej, bilen kommer rosta sönder och då måste man ta en ny" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Tror inte man behöver äta flera gånger om dagen men visst lite tråkigt blir det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Det är väl bara bra med det, då kan man spela tamagotchi efter alla storyuppdrag! Förresten så är SlimPimp en härmapa Edit: Ne förrsten han regga sig först Redigerad 24 juni, 2004 av Pimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Antagligen kommer det väl o-officiella "skit i mat"-patch till pc-versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 äsh.. om man vill bara softa så kan jag lova att det kommer fusk att man inte behöver äta eller träna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 äsh.. om man vill bara softa så kan jag lova att det kommer fusk att man inte behöver äta eller träna.. Du såg väl inte möjligtvis en post upp din oinsmörjda ostsmörgås(glutenfri)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Antagligen kommer det väl o-officiella "skit i mat"-patch till pc-versionen Inofficiell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Kanske en mod eller fusk som tar bort skit maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Rost är väl inget att oroa sig för, man snor en bil och sen dumpar man den för en annan efter 5 minuter. Så har man alltid gjort, så bilarna hinner väl inte rosta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Mina bilar lär bli söndermosade innan de hinner rosta! Jag följer aldrig trafikreglerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ahhh! Håller absolut inte med, jag tror inte R* har sattsat all sin tid på att äta och gå på gym! Gym går du ju på ifalll du blivit tjock, vilket du inte blir ifall du inte äter för mycket? Du har en energi mätare, efter kanske 2 dagar så står det att du behöver mat. Då går du till en mat affär, äter tills mätaren blir full. Kanske tar 2 värkliga minuter. sen går du och gör vad du vill! Ni oroar Er för mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 2 minuter, det är för lång tid enligt mig, det kommer ju knappast bli att man måste trycka på knappar för att tugga, palla att sitta och vänta på att han äter då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 2 min är as länge... kanske inte första gångerna, men i längden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
balun Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 men alltså om man inte äter så dör man?!?!? vadå måste man starta om spelet från början eller hamnar man på sjukhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Men ni vet ju inte ens hur det kommer bli att äta, gymma eller nånting så sluta vara så negativa. Det är ju era egna spekulationer ni är sura över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Men ni vet ju inte ens hur det kommer bli att äta, gymma eller nånting så sluta vara så negativa. Det är ju era egna spekulationer ni är sura över. Så sant så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jag tror det blir som när man byter kläder i VC, det blir svart och så har man käkat, eller gymmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts