Jump to content

Känns lite onödigt!

Recommended Posts

Jag vet att alla ser fram emot SA, jag också, MEN! det känns som om man inte kommer kunna softa i spelet!, jag menar, man måste äta (förhoppningsvis inte alltför ofta) och jag ber till gud att man ser när CJ stoppar maten i munnen och sväljer.. annars blir det som i VC och det sög! :mellow: , sen ska man träna på gym ( hoppas att man ser när han tränar där också så att man inte bara går in och kommer ut lite smallare! :'( ) men man får inte träna föör mycket .. nej nej.. för då blir man trög på "fist fights" :unsure: ! bilen rostar, känns som det händer lite för mycket bara... jaja jag är lite nojjig för att jag vill att detta spelet ska ROCKA!!

Jag är lite av en kontroll-freak så jag kan inte vara lugn tils jag bemästrar spelet :D

Skriv lite vad ni känner...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahhh! Håller absolut inte med, jag tror inte R* har sattsat all sin tid på att äta och gå på gym! Gym går du ju på ifalll du blivit tjock, vilket du inte blir ifall du inte äter för mycket? Du har en energi mätare, efter kanske 2 dagar så står det att du behöver mat. Då går du till en mat affär, äter tills mätaren blir full. Kanske tar 2 värkliga minuter. sen går du och gör vad du vill!

:mellow: Ni oroar Er för mycket! :P:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor