Jump to content

Postal 2

Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

Jag ligger på första uppdraget och behöver hjälp. Jag har bara 45 dollar och jag måste ha 100 för att kunna betala mina räkningar. Jag har sparkat på den där pengar automaten så det kom lite pengar men det räcker inte. Jag har provat att skjuta Tanten i luckan men inget händer :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå till killen som säljer pipor....där står det många pers....häll bensin vid utgången och tänd på, alla blir galna och springer in i elden.....tillslut ligger alla döda, pissa rakt upp i luften och spring in i elden och plocka upp allt dom har, brukar vara pengar... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAhahahaha, jag löste det. Nu ligger jag tuesday och ska ut från bibloteket :/ fett jobbigt. Kommer jag att få dom som enemys när jag kommit ut där ifrån?? Jag har ju RWS protestanterna efter mig, dom e störande alltid när en polis e nära ska dom komma så jag får ta upp min shotgun och skjuta skallen av dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag vet hemlisar :unsure:

säg någon :lol:

jag har hitta en till vid banken. typ en ventil eller något vid ett närliggande hus.

finns lite ammo och grejjer där :wub:

sen har jag hittat en skit stor bugg vid elefantfarmen.. man kan ju hoppa över muren som är runt hela elafantgården. Då kan man tex gå till stället där det finns julgranar redan på måndan å tisdagen. Sen kan man komma till en jätte stor yta där det sitter en katt och där alla döda människor kommer. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

säg någon ;)

jag har hitta en till vid banken. typ en ventil eller något vid ett närliggande hus.

finns lite ammo och grejjer där :D

sen har jag hittat en skit stor bugg vid elefantfarmen.. man kan ju hoppa över muren som är runt hela elafantgården. Då kan man tex gå till stället där det finns julgranar redan på måndan å tisdagen. Sen kan man komma till en jätte stor yta där det sitter en katt och där alla döda människor kommer. ;)

i affären där man köper mjölk så kan man gå in en dörr då kommer man till nått lager seen finns det en pall som ligger på msrken i ett hörn den kan du slå söder eller flytta på då kan du hoppa ner i hålet under den o där e as mycket tunnlar o skit o sen odödliga zombi hundar ^_^ haaha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor