Opie Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 hej.. skrev en mer specifik situation av mitt problem innan mitt internet bara las ner när ja tryckte på posta men nog om det.. jag skulle behöva lite hjälp med driv3r för ja har fastna på en bana som frestar på mitt tålamod jo det är så att ja har kommit till en sketen liten bana då man ska försöka fly från ett båthus eller nåt där jag är fast utan vapen och flyktväg endast en gul gaffeltruck och ett gäng stora bruna trälådor finns och på utsidan av "båthuset" or whatever står ett gäng ilskna grabbs och skär sej igenom (ni som är där fattar vad ja menar) .. som ni då förstår så skulle ja behöva få hjälp med att hitta en väg ut... skulle vara tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Opie Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 men det går inte att använda fusket, ja slår in det men inget händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 men det går inte att använda fusket, ja slår in det men inget händer.. sen går du in på options>cheats, sen så kan du aktivera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 lite onödigt att fuska kanske, då tappar du ju spelglädjen direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Opie Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 mm nu har ja testat o det går inte att fuska på den banan för ja tryckte in vapen koden, gick in på option o aktiverade men det gick inte.. ingen som vet hur man gör utan fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 as enkelt............du går in i gaffeltrucken och ser till att en av lådorna hammnar på själva "gaffeln". Sedan är det bara att åka till "glappet" i bron som krossar hela rummet och trycka på O (ps2) sedan är det bara att klättra upp för stegen och hoppa på lådan som nu finns där. sedan går du ner för stegen som leder ut till en dörr där nåra killar står som du snabbt skjuter ner genom att plocka upp ett vapen som ligger vid dörren.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts