Henkibojj Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) vore det inte enklare ifall det gjordes en poll om'et? Min hundrade post... Redigerad 3 juli, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 ps2 såklart alla 1337 kör ps2 för gta släptes till det först dock om man kör både ps2 och PC är man också elit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pastor richard Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 PC o lite ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Ps2,X-box och Pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 PC mest ibland xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 xbox och pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Först PS2 när spelet kommer dit, för att testa det, och varva, och sen PC för att det är roligt med moddar, och bättre sikte etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) lätt pc för man e broke o folk ger det till en för att man bjuder på godis=) dock blir jag nog tvungen o köpa ett ps2 till SA kommer Redigerad 3 juli, 2004 av Aeropyornis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 Ps2 så klart. För jag tycker nämligen att grafiken är bättre på ps2 än på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 jag fattar inte varför somliga spelbolag bara ger ut vissa spel på PS2 eller andra konsoler, men inte PC. Folk (utom aeropyornis) köper ju inte en konsol bara för att köra ett visst spel. Bolagen borde ju tjäna mycket mer på att ge ut till alla "spel-apparater" som finns... Jag är till exempel sugen på lite starcraft Ghost, men jag tänker inte köpa en PS2 för att spela det , och SA kommer så småningom till Pc också, så det enda skälet till att jag bums skaffar mig ett ps2 är för att jag inte skulle orka vänta på pc-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 5 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2004 pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 (redigerad) Borta. Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 spelade det först på ps2 hos en polare, men nu spelar jag det på PC... det är snyggare på PC, men inte lika bra känsla som på ps2, som nån sa tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WaxDeo Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 X-BOX kör jag på, men funderar att skaffa PC versionen pga alla mods! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 PS2, lirar MTA med kompisar på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 PS2, har bättre känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts