Karatemorfar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jepp, hoppas man kan andvända tennisplanerna lyxvillan var ju med lite i trailern, i slutet... den är en bit bakom vinewood skylten bara så ni vet =) btw ser inte det här ut som en R logo? Nej det tycker inte jag det ser ut som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 skaffa glasögon då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 skaffa glasögon då Skippa attityden Griimn... Riktigt less på ditt snack nu (oj vad kul om jag hade varit mod!)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 skaffa glasögon då Ooj va rolig du var nu, hoppas alla skrattar åt dig och dyrkar dig för du är så cool att du säger till mig att skaffa glasögon.. Och då säger jag till dig att jag har linser och ser bra! Och så känner jag mig tvungen att säga något tillbaka: Skaffa dig ett liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 det kan jag, så fort du klipper djungeln på ditt huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jepp, hoppas man kan andvända tennisplanerna lyxvillan var ju med lite i trailern, i slutet... den är en bit bakom vinewood skylten bara så ni vet =) btw ser inte det här ut som en R logo? gammal info Rockstar tröjan fanns med i dem första screenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ser ni? kanske finns nån affär som säljer R kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 det kan jag, så fort du klipper djungeln på ditt huvud Själv är du inte så kortklippt heller... Sluta snacka skit nu, du beter dig idiotiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 MMMM... Kollar igenom R* sida nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Själv är du inte så kortklippt heller... Sluta snacka skit nu, du beter dig idiotiskt... jaa jättelångt, om det där är långt så finns väl inga ord för mitt hår Undra vem det va som skrev det i Allmänt-Bild på dig själv tråden?? hmm, kanske griimn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag är inte kortklippt men jag har iaf kontroll på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag är inte kortklippt men jag har iaf kontroll på det Finkammar det varje morgon och lägger det fint i en ponnysvans! Wii!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 faktiskt, ja? nåt fel me killar som har så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Finkammar det varje morgon och lägger det fint i en ponnysvans! Wii!! Haha, den tar dagens-lol! Men seriöst Griimn, du bor säkert i Danderyd/Stockholm? Du ser lite snobbig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 faktiskt, ja? nåt fel me killar som har så? jag trodde det va kvinnor som hade så, men antagligen är jag kvar i nittiotalet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 faktiskt, ja? nåt fel me killar som har så? Nej, men inte min personliga favoritfrisyr... Jag tycker bara att du ska sluta snacka skit om folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) nene alla har olika smak, nu lägger jag ner iaf haha nej nej ja bor i en liten håla i norrland, men man kan väl minst sagt inte säga att jag är fattig heller Redigerad 21 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 nene alla har olika smak, nu lägger jag ner iaf haha nej nej ja bor i en liten håla i norrland, men man kan väl minst sagt inte säga att jag är fattig heller Du är iallafall en jäckel på modda, så om nu det är nån kraft i ditt hår så ha kvar den frisyren, jag lägger ner nu...vill inte ha nån onödig varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Undrar om man kan åka i parisehjulet! Vore ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Att leka kryppskytt därifrån skulle inte va dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts