Funnylin Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 hahaha vad ni är fjantiga.. jag skojade bara lite med funnylin men tydligen var det ett tråkigt skämt.. Tror inte att du riktigt fattar meningen med topicen om du tror att den skapades för att man ska lägga upp nya bilder för att därefter indirekt hylla mig som hjälte. Den skapades enbart för att SA forumet ska bli fritt från topics med namnet "Nya bilder", som tills för några dagar sedan täckte större delen(Det kan ni hylla mig som hjälte för btw... ). TOPIC: fina bilder det har kommit tykcer jag Vem bryr sig om folk lägger in bilder? Det viktigaste är väl ändå att hela forumet inte längre täcks av topics med samma innehåll(Nya bilder iof...men samma...ähh...ni fattar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Är denna ny? iaf för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 näe den är inte ny.. sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Jag hade iaf inte sett den förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Inte jag heller snygg. Hoppas den är äkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 ja den är äkta, och nej den är inte ny men fin bild är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Är denna ny? iaf för mig den där bilden e ju asa gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Här har ni några nya bilder. Måste iväg så jag slänger upp dom här så länge.GTASA_fansite_exclusive_screens_august.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Här har ni några nya bilder. Måste iväg så jag slänger upp dom här så länge. Härligt! Inte så avslöjande men skönt att få lite officiella bilder (dvs ej inskannade...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) Här har ni några nya bilder. Måste iväg så jag slänger upp dom här så länge. Filen funkar inte (:!!! Edit: Tog dem av okka, tackar (:!!! Redigerad 19 augusti, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Är denna ny? iaf för mig (:!!! ny för mig.. tack för att du posta den =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Snygga bilder! Visade några nya fordon. En av dom såg ut som en Golf. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Men öh... jag hade för mig att det skulle vara dynamiska skuggor (eller vad det nu heter..). Blir det inte så? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 (redigerad) På denna bild ser vi ett släp. (:!!! EDIT:Det som jag har ringat in (:!!! Redigerad 19 augusti, 2004 av MATRIX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Tycker mer det ser ut som en nedsänkt bil. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 släp? ser mer ut som en ner sänkt cab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Vad goa bilder (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Bilderna finns nu i bildarkivet om ni har problem med länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 det verkar på nästan alla bil bilder att rattarna blir runda!! inte sexkantiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 gtajohn.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts