GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det va som tusan !! SHiiiii whaaaaaaa de e en hund !! LOOOOOOOOOL !! när han dansar på stranden.. så precis bredvid honom så sitter det en hund !! de va som f**!! Precis brevid? Det är ju typ 30 meter bort om det nu är en hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) jag blev skitglad när jag såg den här bilden.. varför?! jo det ska jag tala om... ser ni inte att det är en sabre nu får jag bara hoppas att det finns någon liknade till angeln som fanns i vice city så har jag dem sakerna jag hoppats på Redigerad 26 augusti, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 emo: Håller han i en AK-47? btw. http://www.gta3mods.de/screens/sa_dog.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 emo: Håller han i en AK-47? btw. http://www.gta3mods.de/screens/sa_dog.jpg HUND?! tjockt nice... ! jag vet inte om han håller en ak-47, men det är väll bekräftat at det ska finnas.. rätta mig om jag har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 det kan lika gärna vara en människa som sitter med ryggen imot och händerna bakom ryggen men jag hoppas på hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 ser ut som en liten elefant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Finns en bild där CJ har ett vapen på ryggen. Kommer alla vapen man har på sig synas på någåt sätt? Kanske begränsas arsenalen ännu mer mot VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Kan vi inte bara göra såhär nu att vi bara postar nya bilder här, och kommenterar dem någon annanstans, så man vet om det har kommit några nya? Alla postar ju bara gamla bilder och bilder som inte har med "nya bilder" att göra..Vill man kommentera någon bild så finns ju bildobservationer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Dålig ideé. Onödigt med en för bilder och en annan för kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Dålig ideé. Onödigt med en för bilder och en annan för kommentarer. Jo men det kommer ju bara så många onödiga kommentarer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 emo: Håller han i en AK-47? btw. http://www.gta3mods.de/screens/sa_dog.jpg kille som gör armhävningar?? man vet aldrig....men hoppas på en liten vovve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) vet inte om nån har lagt märke till det men på bdup's jacka står det också R* eller? Redigerad 28 augusti, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 vet inte om nån har lagt märke till det men på b-dups jacka står det också R* eller? vart hitta du den bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 vart hitta du den bilden rockstars hemsida (flashen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 japp, jag har lagt märke till det men topicen blev låst av nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 japp, jag har lagt märke till det men topicen blev låst av nån... oki därför jag inte hittade den på de två första sidorna... (letade inte helt perfekt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 jag blev skitglad när jag såg den här bilden.. varför?! jo det ska jag tala om... ser ni inte att det är en sabre nu får jag bara hoppas att det finns någon liknade till angeln som fanns i vice city så har jag dem sakerna jag hoppats på fan vilken fin bild, kolla reflektionerna i den maffiga tankern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 fan vilken fin bild, kolla reflektionerna i den maffiga tankern lol, dom är ju helkassa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) lol, dom är ju helkassa Det kanske e fina i spelet men på denna urkassa skann bild så blir det inte så bra (kanske så man inte får nån skit) + liknar inte lastbils fronten en sån där liten bil som finns på flygplattsen! Redigerad 28 augusti, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts