Funnylin Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Har kommit så j*vla många "Nya bilder" trådar, vore bra om allt kunde tas i samma tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Bra idé.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Den kanske borde klistras också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Varför inte samla alla bilder i den officiella bildsidan? Kanske är lite onödigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Varför inte samla alla bilder i den officiella bildsidan? Kanske är lite onödigt... För att man inte kan diskutera de nya bilderna där såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 http://www.codenamesa.co.uk/media/news/psmit_1.jpg NY BILD NJUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 SEXIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Wild_hawk Vart hitta du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Wild_hawk Vart hitta du den http://www.codenamesa.co.uk/media/news/psmit_1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 (redigerad) http://www.codenamesa.co.uk/media/news/psmit_1.jpg NY BILD NJUT!!! Bilden avslöjar - Drive By's framåt i bil - Hur rosten på bilarna ser ut - Att jag är riktigt sugen! ---------------------------------------- Off Topic (eller iallafall lite halvt). Kolla på denna bild, en skön liten detalj som jag inte har tänkt på - killen bredvid har handen utanför bilen. Om det där inte är taget från ett uppdrag så kommer det bli riktigt skönt att glida omkring och pumpa med den där lilla detaljen! Haha! Redigerad 8 juli, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Hm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WaxDeo Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Bilden avslöjar - Drive By's framåt i bil - Hur rosten på bilarna ser ut - Att jag är riktigt sugen! ---------------------------------------- Off Topic (eller iallafall lite halvt). Kolla på denna bild, en skön liten detalj som jag inte har tänkt på - killen bredvid har handen utanför bilen. Om det där inte är taget från ett uppdrag så kommer det bli riktigt skönt att glida omkring och pumpa med den där lilla detaljen! Haha! Man ser också att killen som sitter bak är väldigt lik Easy-E... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 mm från filmen M? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Bilden avslöjar - Drive By's framåt i bil - Hur rosten på bilarna ser ut - Att jag är riktigt sugen! och den avslöjar att CJ inte håller i ratten i bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Man ser också att killen som sitter bak är väldigt lik Easy-E... Inget nytt... Förhoppnignsvis kommer den där killen basera på honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 http://www.codenamesa.co.uk/media/news/psmit_1.jpg NY BILD NJUT!!! Nice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 det ÄR ju fan eazy e...rakt av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Hoppas alla de där "drive by"-bilderna inte är från ett och samma uppdrag, utan att man göra det utanför uppdragen också, ringa upp grabbarna och skjuta folk. Fatta vilken känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Hoppas alla de där "drive by"-bilderna inte är från ett och samma uppdrag, utan att man göra det utanför uppdragen också, ringa upp grabbarna och skjuta folk. Fatta vilken känsla. det är rätt säkert att alla är från ett uppdrag efter som R* bara har visat ett uppdrag med drive by i. Men man komemr nog kunna göra det emd gängmedlemmar ändå utanför uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Modsen har diskuterat(Jag och Stell iaf)och vi är överens om att det börjar bli trist att se en "ny bilder" topic på varannan rad så från och med nu kommer den här fungera som: "Wow jag har hittat en ny bild, kom hit och hylla mig" *Pinnad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts