Ceone Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Bara sitta och vänta.... eller ska nog köpa Driver3 snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vote:Sova tills det kommer.... Vad ska man annars göra...om man sitter och väntar på det så tar det bara längre tid.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Null Vote: Det finns andra spel än GTA.. Och nu är det ju sommar så....det blir väl lite fotboll. Eller ganska mkt. Finns mkt att göra. Inte orkar man bara gå och vänta. Man kan ju modda GTA3 och VC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 null vote Bada, gå i skolan, äta glass, äta godis, göra läxan mm nej, men jag ska sitta här och vänta mycke av de ska vi göra lodi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 spela VC & LC Vote: spela VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Måste ställa en fråga... - Ni som hänger här. Spelar ni INGET annat än GTA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Null, vettefan vad jag ska göra, det som faller mig in.. Måste ställa en fråga... - Ni som hänger här. Spelar ni INGET annat än GTA?? Jag spelar mycket annat, man kan inte livnära sig på GTA hur jävla länge som helst.. Redigerad 24 juni, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Måste ställa en fråga... - Ni som hänger här. Spelar ni INGET annat än GTA?? absolut inte. Gta e bara kul typ när de e nytt Annars spelar jag väll bf eller nått... Men jag ska spela bf gå i skolan äta sova fylla år vänta på tomten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Måste ställa en fråga... - Ni som hänger här. Spelar ni INGET annat än GTA?? nej, men GTA aeger alla spel i längden tycker jag... VOTE: Sitta o vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 null vote Bada, gå i skolan, äta glass, äta godis, göra läxan mm nej, men jag ska sitta här och vänta Så du går i skolan och äter för att fördröja tiden Hehe, jag går till skolan för att får bra betyg, äta gör jag för att överleva. Inte för att fördöja tiden inför ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Jag lirar massor av andra spel.. Redigerad 24 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Så du går i skolan och äter för att fördröja tiden Hehe, jag går till skolan för att får bra betyg, äta gör jag för att överleva. Inte för att fördöja tiden inför ett spel! Det gör jag också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts