Vice-Nasty Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag lirar om VC jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 jag varvade nyss om VC igen, 100% så nu e ja inne på LC har klarat typ allt där med, gash...ska fan köpa driver 3 för att driva bort lite grann (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Har förhandsbokat Driv3r som jag ska hämta imorn. Ska köra det, för att förbränna tiden! Vote: - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Null vote... Jag sitter och funderar över livet, nyss löste jag gåtan om vad som kom först av hönan och ägget. Men seriöst, man kan göra annat än att köra GTA3, VC, sova och ingenting. Ett lite bredare urval av alternativ skulle vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 null vote Bada, gå i skolan, äta glass, äta godis, göra läxan mm nej, men jag ska sitta här och vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Hoppar på ett ben till basen i Imse vimse spindel samtidigt som jag spelar ett 4-dimensionelt spel med näsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Ja Väntar på att få tebax VC av Min polare..... Och Ja Har Just Börjat me att spela om LC... Ska Kanske Köpa True Crime... Ja Njuter av "sommaren"..... Jagar En Viss Tjej OCH Man SKA ju ha driv3r Redigerad 23 juni, 2004 av Conzue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Sitter och värper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Titta på EM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag ska göra så mkt som möjligt för att få tankarna på annat håll. Någon som kör Red Ded Revolver? Isåfall, är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Null vote: Ha sommarlov och spela elgitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Finns inget annat man kan göra tyvärr... än att sitta och vänta... Vote: Sitta och vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Har en liten lista... 1. Elda ner el-ljus spåret 2. Röka bark 3. Sniffa grus 4. Köpa tamponger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vote: Null Vote Spelar nåt annat spel, njuter av sommaren, tar kort med kameran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 VOTE: spela true crime, vara ute med kompisarna och..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Sitter och väntar, samtidigt som man försöker få bort den beska eftersmaken av två jobbiga terminer i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vote: Naturligtvis ska jag sova tills SA släpps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Null vote! ska nog lira lite andra spel som tex driv3r och göra massa annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Har en liten lista... 1. Elda ner el-ljus spåret 2. Röka bark 3. Sniffa grus 4. Köpa tamponger Allt lät bra förutom det sista, varför ska man köpa tamponger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Allt lät bra förutom det sista, varför ska man köpa tamponger ? För med tamponger kan man så mycket meeer!! Bada, spela tennis och rida!http://67.18.37.14/19/132/emo/yeah.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts