Foo Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 JAg undrar vad den där låten heter, och vilken musik kategori dem tillhör som är när Neo träffar alla Smith i slutet av "Matrix Revolution" HÄR kan ni lyssna på den, den ligge ri en ZIP-fil eftersom det inte gick att upplårda Wave. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Värkar som att ingen vet men gå till CDON.com och sök efter Matrix. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jag söker också efter en låt men i Matrix Reloaded... När Neo möter Smith på gården efter snacket med Oraklet... Den stora fighting scenen alltså... Vad heter den låten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 JAG VET JAG VET *STRÄCKER UPP HANDEN" Det är: Insane clown posse - Mr. Happy.. Jag är hundra på det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 LoL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 JAG VET JAG VET *STRÄCKER UPP HANDEN" Det är: Insane clown posse - Mr. Happy.. Jag är hundra på det! GTAsajten presenterar Spammarens Återkomst... Ta inte illa upp, Wild_hawk... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) JAg undrar vad den där låten heter, och vilken musik kategori dem tillhör som är när Neo träffar alla Smith i slutet av "Matrix Revolution" HÄR kan ni lyssna på den, den ligge ri en ZIP-fil eftersom det inte gick att upplårda Wave. Fan va den va bra, lyssnar på det lilla klippen om och om igen EDIT: Foo, jag sökte runt som fan efter den, jag hittade den, till slut.. Don Davis - Neodammerung Redigerad 25 juni, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 GTAsajten presenterar Spammarens Återkomst... Ta inte illa upp, Wild_hawk... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/spamdog.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 pop the dog, han kommer inte att ge sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 pop the dog, han kommer inte att ge sig. Nooooooo!11 /me kastar sig i slow-mo för att hinna stoppa skottet och rädda hunden, ge stackarn ett hem och mata den. (kunde inte låta bli...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Om man vill "leka" mod så får man väl göra det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 (redigerad) Nooooooo!11 /me kastar sig i slow-mo för att hinna rätta till alla stavfel, ge stackarn engelskalektioner och slå till puckot. Skäms! (kunde inte låta bli...) Redigerad 26 juni, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 TackSåJättemycket Panimala, du (eller nån annan) råkar möjligtvis inte veta vad denna "genre" (det stavas faktiskt så ) heter så att jag kan hitta mer liknanade låtar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Moget å spamma...å varför spammade wildhawk..svarade inte han på frågan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 *Host* *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts