Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vill du att spelet ska bannlysas i sverige? Jag tror inte det! Det komemr inte att finnas barn med, så är det med det! Jo rockstar skulle förlora på det dels för att det skulle bannas i många länder och att då skulle alla ladda ner det efter som det bannades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jo rockstar skulle förlora på det dels för att det skulle bannas i många länder och att då skulle alla ladda ner det efter som det bannades. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Är det bara jag som tycker att de skulle va coolt om kropparna efter döda personen stannade kvar istället för att försvinna? de skulle va ganska coolt. Sen så skulle det nog vara ett STORT plus om man hade freestyle så att man kunde lyssna på musik även fast man inte sitter i bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 då skulle marken vara täckt med döda kroppar när jag var klar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Är det bara jag som tycker att de skulle va coolt om kropparna efter döda personen stannade kvar istället för att försvinna? de skulle va ganska coolt. Sen så skulle det nog vara ett STORT plus om man hade freestyle så att man kunde lyssna på musik även fast man inte sitter i bilen.. om kropparna skulle ligga kvar så skulle spelet lagga som fan eftersom spelet måste ha hela staden "uppe" hela tiden då skulle det lagga som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Men de försviner ju såklart efter ett tag eftersom nån hittar kroppen. Förresten skulle det inte behöves så mycket minne för att komma ihåg vart en gubbe ska ligga, precis som att den måste veta vart ett hus ska ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts