Vice-Nasty Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag tycker att man ska kunna se överkörda kaniner och fåglar också vidare , ibland . men det inte så ofta osv ! Vad tycker ni , kom med några tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 HAHA det var den sjukaste iden jag hört hitils fast jag gillar den! kan man inte se saker på vägen i Vice city eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Köra över kaniner och fåglar, det vore kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Ja , jag vill se människor som är ute med hunder osso osv.... Kanske att man går fram till en polis och lägger ner ett hundben i hans kalsonger så hunder springer iväg personen o hoppar på honom i bittar honom i gumpen så han dör Nä , men att folk är ute o rastar sinna hundar så kanske ibland hunden springer iväg hossen eller matten och så springer ägaren efter hunden om du är stygg mot en hund den kanske bitter dig o du förlorar 5 hp skulle vart kul..... En kille som äger en hund och har skateboard Ett updrag man måste kanske ha en hund .. Ja då får man köra o leta efter en hund som är fastknutten i kopplet för ägaren är o beställer pizza ... du låter antingen hunden springa efter motorcykeln i rasktakt eller låter du den hoppa in i baksättet ... hade varit skoj o ha en hund i baksättet , hunden kanske attackerar dig när du kör så det blir svårare att köra bilen osv !! När du snor en bil av någon på vägen kanske det sitter en puddel i baksättet , men den kastar du ut genom fönstret ...Kanske lite mer problem om där sitter en bulldog eller något Redigerad 23 juni, 2004 av Vice-Nasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ja , jag vill se människor som är ute med hunder osso osv.... Kanske att man går fram till en polis och lägger ner ett hundben i hans kalsonger så hunder springer iväg personen o hoppar på honom i bittar honom i gumpen så han dör Nä , men att folk är ute o rastar sinna hundar så kanske ibland hunden springer iväg hossen eller matten och så springer ägaren efter hunden om du är stygg mot en hund den kanske bitter dig o du förlorar 5 hp skulle vart kul..... En kille som äger en hund och har skateboard Ett updrag man måste kanske ha en hund .. Ja då får man köra o leta efter en hund som är fastknutten i kopplet för ägaren är o beställer pizza ... du låter antingen hunden springa efter motorcykeln i rasktakt eller låter du den hoppa in i baksättet ... hade varit skoj o ha en hund i baksättet , hunden kanske attackerar dig när du kör så det blir svårare att köra bilen osv !! När du snor en bil av någon på vägen kanske det sitter en puddel i baksättet , men den kastar du ut genom fönstret ...Kanske lite mer problem om där sitter en bulldog eller något Njaa, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ja , jag vill se människor som är ute med hunder osso osv.... Kanske att man går fram till en polis och lägger ner ett hundben i hans kalsonger så hunder springer iväg personen o hoppar på honom i bittar honom i gumpen så han dör Nä , men att folk är ute o rastar sinna hundar så kanske ibland hunden springer iväg hossen eller matten och så springer ägaren efter hunden om du är stygg mot en hund den kanske bitter dig o du förlorar 5 hp skulle vart kul..... En kille som äger en hund och har skateboard Ett updrag man måste kanske ha en hund .. Ja då får man köra o leta efter en hund som är fastknutten i kopplet för ägaren är o beställer pizza ... du låter antingen hunden springa efter motorcykeln i rasktakt eller låter du den hoppa in i baksättet ... hade varit skoj o ha en hund i baksättet , hunden kanske attackerar dig när du kör så det blir svårare att köra bilen osv !! När du snor en bil av någon på vägen kanske det sitter en puddel i baksättet , men den kastar du ut genom fönstret ...Kanske lite mer problem om där sitter en bulldog eller något Roadkill idén var bra, men hund idén suger. Spela Postal2 om du vill ha hundar som attackerar åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Njaa...känns som en onödig detalj i det här läget. Det finns andra sånda där små detaljer som känns vikitgare till sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ett updrag man måste kanske ha en hund .. Ja då får man köra o leta efter en hund som är fastknutten i kopplet för ägaren är o beställer pizza ... du låter antingen hunden springa efter motorcykeln i rasktakt eller låter du den hoppa in i baksättet ... hade varit skoj o ha en hund i baksättet , hunden kanske attackerar dig när du kör så det blir svårare att köra bilen osv !! När du snor en bil av någon på vägen kanske det sitter en puddel i baksättet , men den kastar du ut genom fönstret ...Kanske lite mer problem om där sitter en bulldog eller något Hahahaha garva som fan när jag läste "Men den kastar du ut genom fönstret". Förresten roadkill idén var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 djur och barns skulle vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 djur och barns skulle vara bra. barn? inte en chans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Inte ens Running With Scissors vil lgå så lång som att ha barn i sina spel! Såvidare inte någon gör en mod med det kommer det aldrig att hända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Narkomanen Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag skulle gilla iden med typ Cycklar, skateboard.. typ att man kunde haka fast i bilar och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 djur och barns skulle vara bra. då skulle spelet typ inte få säljas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Var det inte snack om att det skulle vara barn med i VC, då man på nåt screenshot såg typ en man hålla ett litet barn i handen? Nä barn skulle inte funka, inte att kunna döda dem iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 om det ska finnas överkörda djur SA så bör dom ligga utanför städerna på lantbyggden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Precis adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Inte ens Running With Scissors vil lgå så lång som att ha barn i sina spel! Såvidare inte någon gör en mod med det kommer det aldrig att hända! I Fallout 1 fanns det ju barn som gick att skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Man kan till och med svälta barn i the sims. skulle vara kul med ungjävlar som gick att döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vill du att spelet ska bannlysas i sverige? Jag tror inte det! Det komemr inte att finnas barn med, så är det med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vill du att spelet ska bannlysas i sverige? Jag tror inte det! Det komemr inte att finnas barn med, så är det med det! Nej det vill jag inte men jag kan väl ändå få vilja ha med barn. Klart fan jag fattar att det inte kommer vara med några. Är man tvungen att förklara allt till ord och pricka utan att nån ska hoppa på en så fort man önskar något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts