Jump to content

the suffering

Tommy_Fido
 Share

Recommended Posts

• 1 year later...

1:an, jätte bra.

2:an...!? Det är ju sjukt svårt. Köpte det igår och valde att spela på normal. Det är ju helt sjukt svårt. Måste fuska för att komma vidare. (Vapen kod)

Någon som spelat det? Undrar för att jag hade en save fil från ettan på minneskortet och det kom upp en förfrågan om jag ville spela med ett allternativ från ettan på tvåan och jag valde ja. Kanske därför det är så svårt.

Det hackar som faen oxå Vid vissa scener. Undrar om det skall göra det eller om det kanske är PS2:an som inte hänger med.

Vilket egentligen låter konstigt eftersom det spelet är till just för PS2?!

Någon som vet?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2:an...!? Det är ju sjukt svårt. Köpte det igår och valde att spela på normal. Det är ju helt sjukt svårt. Måste fuska för att komma vidare. (Vapen kod)

Någon som spelat det? Undrar för att jag hade en save fil från ettan på minneskortet och det kom upp en förfrågan om jag ville spela med ett allternativ från ettan på tvåan och jag valde ja. Kanske därför det är så svårt.

Det hackar som faen oxå. Vid vissa scener. Undrar om det skall göra det eller om det kanske är PS2:an som inte hänger med.

Någon som vet?

Dra upp en två års gammal topic is the shit ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dra upp en två års gammal topic is the shit ^_^

Ville inte skapa en ny tråd om det finns en befintlig redan. Såg dock inte hur gammal den var.

Men anledningen till reaktionen från medlemmar och mods. om man drar upp en gammal tråd är inte för att man drar upp just en gammal tråd, utan för att man drar upp en gammal tråd utan att man har något rellavant att bidra med till tråden.

Vilket jag har i det här fallet...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hackar som faen oxå Vid vissa scener. Undrar om det skall göra det eller om det kanske är PS2:an som inte hänger med.

Någon som vet?

Men Vice. då. Du svarade i en tråd där den senaste posten é över ett och ett halvt år gammal!

Angående hacket. Det é antagligen din maskin som det é fel på. Har upplevt samma problem med bland annat "San Andreas" och "The Warriors". Det é nog antagligen saken som gör att skivan snurrar där inne som behöver smörjas eller så é det nått med lasern, mitt problem var iallafall skivgrejen.

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet?

Jag har 2:an till ps2 men tyvär så är min konsoll sönder ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Vice. då. Du svarade i en tråd där den senaste posten é över ett och ett halvt år gammal!

Jaja, tanken var inte att jag skulle svara på en fråga som var så gammal, utan att jag behövde hjälp med en grej. Har åtminstonde en en vettig orsak att dra upp den. ^_^;)

Men Min PS2:a är inte så gammal. Kanske ett år. Inte mer. Problemet är att jag vet inte om det skall hacka så eller inte. I vissa scener skall det gå sakta. Men vid vissa tillfällen verkar det som om det inte skall det.

Bobbo Viking: Hur fixade du det då? Köpte du nytt PS2? Det ska ju klara av alla spel även om det är ett år gammalt.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Min PS2:a är inte så gammal. Kanske ett år. Inte mer. Problemet är att jag vet inte om det skall hacka så eller inte. I vissa scener skall det gå sakta. Men vid vissa tillfällen verkar det som om det inte skall det.

Nej, det var inte min heller. Ursäkta, pratade om en polares innan, tog han som exempel. Min hackade när den var drygt ett och ett halvt år gammal. Öppna och titta på den alternativt lämna in den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor