Kalan Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag behöver hälp med en sak... jag har råkat ändra så att texten på internetsidor är pytteliten... hur ändrar man storleken? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Håll in Ctrl och rulla på scrollen neråt. Eller Visa - Textstorlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 jag kom på själv hur man gjorde ca 20 sekunder efter att jag frågade :"> men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Då var Curly 40 sekunder för sen då. Jag kan tänka mig att detta är Kalans ordspråk "Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts