StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vart kan man tanka bilen och var kan man köpa mat förutom i North Point??. Vid macken... Du kan köpa hamburgare vid pizzabudet på vänstra ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baur Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 maten kostar förresten 1 dollar per liv-enhet (tror jag). som horor för $1/sekunden typ... mat kan man köpa i princip överallt, pizzabutikerna verkar vara värsta multinationella företaget, ser de överallt juh.. har inte märkt att man kan tanka, men det var coolti Mafia att tanka, och att få slut på soppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceRuleZ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jo, och sen kan man fråga efter ketchup LOOL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 LOOL!! jäpp! jag är ena lustikurre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Hej! jag undra om man kan äta mat på restouranger eller något café ? jo man kan äta, vet inte varför folk säger man inte kan det? det fyller på livet om du köper mat i en restaurang eller kiosk.. prova själv, funkar fin fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Hur mycket kostar det gratis? 250 500kr?? Jag tror det kostar så mycket som man är skadad, hade 97 i health och det kosta tre $ att få 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts