Telus Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Hej! jag undra om man kan äta mat på restouranger eller något café ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Kan man inte äta någonting ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Kan man inte äta någonting ? Tommy är inte någon mjukis typ... äta sova är uteslutet, även hygien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Kan man inte beställa hamburgare från hamburge resturangen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Kan man inte beställa hamburgare från hamburge resturangen... jo, och sen kan man fråga efter ketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Coolt... inte senap!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Coolt... inte senap!? nej men man får glass till efterrätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 hallå? man kan visst då äta! på vissa caféer och restauranger finns det en rosa ring.. ställer man sig i den beställer tommy och sedan får man full hälsa! duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 hallå? man kan visst då äta! på vissa caféer och restauranger finns det en rosa ring.. ställer man sig i den beställer tommy och sedan får man full hälsa! duh! jag trodde inte det... mitt ps2 är sönder...(fläkten) kan inte det ta 5 min att byta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ToCo Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Yeah thats the way! Smäll till besserwisrarna på näsan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 om du inte visste behöver du inte skriva något om det ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 om du inte visste behöver du inte skriva något om det ju.. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Glass! kan man tanka bilen eller?... e det bara vad jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Glass! kan man tanka bilen eller?... e det bara vad jag hört ja jokade... tanka: svar nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Hej! jag undra om man kan äta mat på restouranger eller något café ? JA! man kan köpa mat i Noth Point Mall, när man köper mat får man fullt liv igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Hur mycket kostar det gratis? 250 500kr?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det kostar inte så mycket... Du lär inte bli pank ialla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonycipriani Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 man kan visst tanka bilen det händer inget men det kostar pengar har inget syfter men är verkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Originally posted by tonycipriani man kan visst tanka bilen det händer inget men det kostar pengar har inget syfter men är verkligt Vart kan man tanka bilen och var kan man köpa mat förutom i North Point??. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts