Pollmannen Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Hmm... sex GTA-spel, sex stycken hemsidor. Är dem lika bra som spelen? Poll: Vilken av de följande GTA-spel har den snyggaste hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) VOTE: GTA Jag tycker också om vicecity sidan Jag kan inte komentera san andreas hemsida eftersom dom inte gjort nått Redigerad 22 juni, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 GTA3 sidan är helt klart den snyggaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 SA! De har ju inte släppt spelet än, men när det släpps blir nog sidan lika grym som spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) GTA3, musiken i introt diggar jag + att jag tycker GTA3 är ett bättre spel Redigerad 23 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts