Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Tror ni att Sa är lika buggigt som Vc? Och vilket spel höll dom längst på med av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Dom kan ju ha jobbat med sa medans dom gjorde vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Dom kan ju ha jobbat med sa medans dom gjorde vc de var ju det de gjorde, de har ju sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Säkert inte lika buggigt. Men buggar kommer det att finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Tror ni att Sa är lika buggigt som Vc? Och vilket spel höll dom längst på med av dom? Håller med om att VC var ganska buggigt. En sak jag särskilt störde mig på var att när man sparade i glass fabriken så låste sig spelet ibland >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Håller med om att VC var ganska buggigt. En sak jag särskilt störde mig på var att när man sparade i glass fabriken så låste sig spelet ibland >.< Har jag aldrig varit med om..det måste vara något fel med din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Lite buggar var det i vc men inte så att man blir att man ångrar köpet. Kommer nog vara mindre buggar i Sa, men kanske fleri och med att SA är större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 vad menas med "buggigt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Buggar är lite misstag som gjorts när det har gjort spelet t.ex. om du går mot ett hus och när du nått vägen så går det att gå in i vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Har jag aldrig varit med om..det måste vara något fel med din dator. Jag tror det bara var på ps2 versionen. Det fixades till PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 thnx kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Sen är det ju totalt omöjligt att göra ett stort spel utan några som hlst buggar, och eftersom att så otroligt många köper VC så upptävks nästan alla som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 vi får hoppas att det är mindre buggar i Sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts