Bonafide Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 vart laddar man hem Leifi´s kareoke? antingen 2004 eller den tidigare..inte den äldsta helst tacksam för svar!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Google sen söker du på Leifi.. hah det är grymt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 ja han ska klappa säften på dig och sen han ska döda dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 det bästa är när han ringer och vill köpa en Volvo.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 finns det nån direkt adress? jag ville också ha det nu fast hittar inte på google.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Leifi sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Haha, kommer ihåg när jag och en polare laddade ner de där Leifi-programmet och ringde fjortisar, fy fan va dom blev förbannade, dom trodde ju att de va nån sjuk gubbe som ringde Måste ha vart 4-5 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Någon som kan berätta lite om dessa kareaoke programen o allt?! verkar helfestligt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 leifi äger stort...!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Kan nån berätta vad leifi muppsaken är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Kan nån berätta vad leifi muppsaken är? Leifi's Karaoke är ett program, som man kan busringa med man kan säga en massa saker med Leifis röst, genom att klicka på knappar, tex "Ja, tjena, det är Leifi", "Då kommer jag å sitta å runka i luren, å dunka kuken på luren va" & annat sånt... det finns flera hundra ljud, & möjlighet att lägga till specialeffekter (tex. ljudet av en bil som startar m.m.) och bakgrundsljud (tex. Polissirener m.m.). rätt kul faktiskt PS: Leifi är en finsk zingenare som bryter på utländska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Leifi's Karaoke är ett program, som man kan busringa med man kan säga en massa saker med Leifis röst, genom att klicka på knappar, tex "Ja, tjena, det är Leifi", "Då kommer jag å sitta å runka i luren, å dunka kuken på luren va" & annat sånt... det finns flera hundra ljud, & möjlighet att lägga till specialeffekter (tex. ljudet av en bil som startar m.m.) och bakgrundsljud (tex. Polissirener m.m.). rätt kul faktiskt PS: Leifi är en finsk zingenare som bryter på utländska... Fan va läckert, blir att samla ihop ett gäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Fan va läckert, blir att samla ihop ett gäng... hehe... sen finns det ju andra karaokeprogram, tex med Göran Persson å Leif "Loket" Olsson... det är ju alltid kul att lura folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag ringde till min granne med loket och sa "hej det här e loket du har vunnit ett avgasrör!" dom blev skit glada fast sen la jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag ringde till min granne med loket och sa "hej det här e loket du har vunnit ett avgasrör!" dom blev skit glada fast sen la jag på Det är "Du har vunnit et avgassystem, ifrån datsun" Ska ringa en massa kompisar idag med leifi 2004:"Äh du vänta jag ska bara säga till min satans unge att hålla käften.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag ringde till min lärare och hon heter Lotta det kan Leifi säga "tjenare Lotta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Du har vunnit et avgassystem, ifrån datsun -jaha Har du ett avgassystem hemma? - ehh tror jag inte Då har du två -jaha.. hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ja hej det är Leif loket olsson, bingolotto göteborg. -jaha, hej. Vill du veta vad du har vunnit? -va? Det är vår speciella dragning förstår du, som vi har Utan nummer. -ok Vill du veta vad du har vunnit? -Ja?? Du har vunnit ett avgassystem, ifrån datsun, det var väl roligt?? -haha, ja. Hur gammal är du? -25. 55 år?? Du låter som 35 på telefon. -mm.. Men då kommer den på posten, du. -ok, hehe. Tack och hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Leifi Sidan verkar vara utdöd. den är helt tom när jag går in på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Det är "Du har vunnit et avgassystem, ifrån datsun" Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts