fablenine Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 I de tidigare spelen så bodde man ju på olika platser. I GTAIII bodde man ju i ett litet "rum" på en bakgård typ och i Vice bodde man på hotell. Tror ni man kommer bo i ett eget hus nu, och isåfall, kan det komma inbrottstjuvar, eftersom man själv kan göra inbrott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 man kommer kunna bo i hus ja, och möblera dem har jag läst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Haha, då är det mer Sims än jag trodde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Haha, då är det mer Sims än jag trodde! ja ju mer man hör om SA ju mer liknar det The sims- The sims kan ju ta vara opå en del av SA och lägga in i ett kommande The Sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 the sims e ju ganska verkligt eller? då blir ju SA också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 mitt hus ska bli så fint så fint. men man får inte glöma städa.haha vad jag var rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Tycker faktiskt att det skulle vara skojj om det blev som ett gangstersims i äkta 3d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Men hallå, man kan ju bo i en lyxvilla i Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Men hallå, man kan ju bo i en lyxvilla i Vice City! SKOJAR DU!!! Hur gör man då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Men hallå, man kan ju bo i en lyxvilla i Vice City! Jo men den får man ju senare..jag menar när man börjar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 hyra städerska å trädgårdsmästare osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 hyra städerska å trädgårdsmästare osv o.s.v.. *host* *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 SKOJAR DU!!! Hur gör man då?? ÖÖhhh vet du inte vad vercetti manision är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 SKOJAR DU!!! Hur gör man då?? Jag hoppas att du är sarkastisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Men man bor inte där. Man sparar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Mer och mer "The Sims" ja...slår vad om att R* snart meddelar att vi kan glömma alla tidigare screens, för dom har i sista stund bestämt sig för att göra det i isometrisk 3D...fifan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Mer och mer "The Sims" ja...slår vad om att R* snart meddelar att vi kan glömma alla tidigare screens, för dom har i sista stund bestämt sig för att göra det i isometrisk 3D...fifan! Hehe det skulle vart något det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Men man bor inte där. Man sparar där. Ja, alltså bor man där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ja, alltså bor man där! Nej bor man nånstans så sover man där, lagar mat där, tillbringar sin lediga fritid där osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) tror knappast att man lagar mat och sover & sånt.. man sparar nog bara som i Vercetti Estate! Redigerad 23 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts