Panimala Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Det fanns iaf ett Demo till GTA 2 till PC! Det finns demo till GTA1 åxå..men det finns inte någon anledning till att tanka det längre eftersom GTA1 är gratis. Jag ger mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Nej, inte min demo från Svenska Playstation Magazinet. Hittade den igen. Det står 90 i mitten av skärmen med gul text Men det är ju poängen man får. Tiden står med blåa siffror högst upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Nej, Har du ochså Playstation Magazinets demo? för i mitt så är tiden gul text som går neråt från 90 sen står poängen bredvid. Edit: Lite OT nu Redigerad 24 juni, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Det kommer inte komma nåt demo på nåt alls... R* games brukar inte släppa demos och speciellt inte till GTA spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Det kommer inte komma nåt demo på nåt alls... R* games brukar inte släppa demos och speciellt inte till GTA spelen Dom har ju släppt 2 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 mer om man räknar med MC2, Max Payne, mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 omg.. tänk lite.. om du hade gjort ett demo till ett sånt fritt 3D spel, och inte ge ut allt för mycket, hur hade du gjort? ett litet ställe me feta staket mitt i vägen i en fyrkant, 2 bilar, 2 olika person modeller, pistol... skulle ju vara ganska dumt med tanke på att dom första GTA var ju kanske (har inte spelat men tror) full version men man sätter bara tid... tänk om R* gav en av Öar att lira på... det hade ju redan varit för mycket tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts