Vice-Nasty Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Tror ni att det kommer att komma en demo på Gta SA på Datorn innan det kommer hela spelet kommer till PS2 ? ..Eller kommer det någon demo överhuvud taget till PC ? ...Kommer det komma en PS2 Demo ? Vad gjorde dom på VC o LC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Nä tror jag inte... Det börjar bli segt att stora spel som dessa ska ha en Demo... Så det tror jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 ingen demo här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Nej det fanns ju inget demo på GTA3 eller VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Nej det fanns ju inget demo på GTA3 eller VC. Än sen? Det kan väl fortfarande komma ett eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Än sen? Det kan väl fortfarande komma ett eller? Nää.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Än sen? Det kan väl fortfarande komma ett eller? Antagligen inte. Förresten sa jag bara vad jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Hoppas det kommer trailer, det är ju mera vanligt idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Än sen? Det kan väl fortfarande komma ett eller? knappast, är inte R* stil att göra demos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Typ det kommer inga demos på spel som släppts idag dom vill att det ska vara hemligare jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 knappast, är inte R* stil att göra demos Nej, hur många gånger har R* gjort demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Nej, hur många gånger har R* gjort demo? 2 gånger. Men det kanske hette DMA design då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Det fanns iaf ett Demo till GTA 2 till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Det finns demo till GTA1 åxå..men det finns inte någon anledning till att tanka det längre eftersom GTA1 är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Haha, Kommer ihåg demot till PSX man hade 90 sekunder (eller 60) på sig att körta runt i staden. Jag snabbade alltid mig på att leta efter den där bron som håller på att byggas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag tror inte att det kommer ett demo till GTA:SA men jag jag vet att dom har släppt demo på Midnight club 2 som R* har gjort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Haha, Kommer ihåg demot till PSX man hade 90 sekunder (eller 60) på sig att körta runt i staden. Jag snabbade alltid mig på att leta efter den där bron som håller på att byggas om 4 minuter var det väl allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 4 minuter var det väl allt? japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Nej, inte min demo från Svenska Playstation Magazinet. Hittade den igen. Det står 90 i mitten av skärmen med gul text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts