heat Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 kan man köra multiplayer på xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 kan man köra multiplayer på xbox nej, det tro jag inte. då skulle dom antagligen lagt det i PC versionen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 nej, det tro jag inte. då skulle dom antagligen lagt det i PC versionen också ja läste i en tidnig innan spelet kommit att dom skulle släppa en patch som gör att man kan spela multiplayer.....men den kom väll inte? eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 ja läste i en tidnig innan spelet kommit att dom skulle släppa en patch som gör att man kan spela multiplayer.....men den kom väll inte? eller själv brukar jag vara ute på många mafia sidor där det ständigt finns nyheter om denna multiplayer patch, men aldrig sett nånstans därt man kan ladda ner skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 26 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2004 samma som gjort mta håller på med en tror ja... går inte så fort bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts