Onte Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag är faktiskt väldigt positiv till att man kan påverka sin kropp och sitt yttre.....jag ÄLSKAR det ..nej men allvarligt angående rost på bilar tror jag nog att bilen inte kommer att rosta sönder medans du kör men om du ställer en gammal småsliten bil i regnet kanske den efter några dar har rostfläckar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Men det är vanligare med solblekning i Californien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 biltvätt e ju bra då rostar dom väll ännu mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 jag är faktiskt väldigt positiv till att man kan påverka sin kropp och sitt yttre.....jag ÄLSKAR det ..nej men allvarligt angående rost på bilar tror jag nog att bilen inte kommer att rosta sönder medans du kör men om du ställer en gammal småsliten bil i regnet kanske den efter några dar har rostfläckar.... jag tycker att när du ställer undan den ett tag så ska allt börja kärva Då när man ska bromsa vid en kajkant så far man ned i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts