Vice-Nasty Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Vad ska man göra för att inte bilarna ska rosta ? som jag sa: Biltvätt , reperation kanse ? Vad tror ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 man hämtar min farsa.. han kan mecka gammla bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 fan tycker de går till överdrift, orka bry sig om sin bil börjar rosta liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Då kan man byta bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Shit vad grymt! Tvätta bilar!!!! Typ vaxa, polera.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Det är nog rätt grymt att köra runt i en helt sönderrostad bil där bara hjulen sitter fast i axlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Det är nog rätt grymt att köra runt i en helt sönderrostad bil där bara hjulen sitter fast i axlarna Ja vart fan ska dom annars sitta fast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 tror ni att det kostar pengar att tvätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 tror ni att det kostar pengar att tvätta? Säkert.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Ähh...vad spelar det för roll om man har rostig bil? I ett spel alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Skönt! att bilarna blir smutsiga : ) Bilen "knarknar volvo" : Volvo 240 eller 245, icke kombi ljusblå gärna lite rostig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Varför ska jämt alla dessa dumma nybörjarmedlemmar bifoga onödiga bilder? Hur gick det med den där åldersgränsen egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Varför ska jämt alla dessa dumma nybörjarmedlemmar bifoga onödiga bilder? Hur gick det med den där åldersgränsen egentligen? Man är tvungen att ha personnummer för att regga sig. Håller med om att det är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Varför ska jämt alla dessa dumma nybörjarmedlemmar bifoga onödiga bilder? Hur gick det med den där åldersgränsen egentligen? w0rd Jag tycker det är grymt att bilarna kan rosta. Jag tycker rockstar har många små detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Man är tvungen att ha personnummer för att regga sig. Håller med om att det är jobbigt. Mjo, jag vet att man måste ha personnummer, men jag menade mer att det inte verkade funka så bra det här med åldersgrejsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag kommer slå sönder bilen med ett baseballträ så fort den börjar rosta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Käka - Fixa håret - bilen rostar = Riktigt j*vla onödigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 om man inte kan polera, tvätta bilen i spelet så blir det väl det gamla vanliga, Pay And Spray. Han Terrarysto ( eller vad han hette) försöker nog att ha den bilden som signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Mjo, jag vet att man måste ha personnummer, men jag menade mer att det inte verkade funka så bra det här med åldersgrejsan. Man måste ju vara 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Man måste ju vara 13. Vid 13 år så borde man väl kunna tillräckligt mycket för att inte bifoga massa dumma bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts