Alle090 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag undrar hur många gånger man ska använda fusk. det verkar som dom som använder fusk har inte tålamod.T.EX livfusk, orkar inte köpa eller hitta liv eller försöka utan fusket! vilken av dom här altenativen är ni! 1, Använder fusk för liv enbart! LÄTT FUSKARE 2,Använder fusk för vapen fusk 3 ggr, liv och kanske bilar! MELLAN FUSKARE 3,använder fusk för vapen, liv, bilar och andra fusk! EN RIKTIG FUSKARE (:!!! SKRIV VAD NI ANVÄNDER FUSKEN TILL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 fuskar aldrig om jag ska sava men om jag vill ha lite skoj såm kan jag göra ett kvinnogäng som någon tipsa om (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Fuskar så att min skalle börjar brinna eftersom jag har klarat spelet men det bara för att ha lite kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 JAG KAN SJÄLV ERLÄNNA ATT JAG HAR FUSKAT! :"> MEN JAG ANVÄNDER DT BARA FÖR ROLIGHETENS SKULL! OCH VID LIV TAGANDE UPPDRAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag fuskar ibland när jag kör fritt utan att spara men aldrig på några uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Brukar använda trainer när jag kör fritt, ibland har det väll hänt att nå fusk, men dem 7 ggr jag har kört genom storyn kanske har varit 3-5 fusk helt och hållet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag kan erkänna att jag fuska satt en hotring kom när jag skulle möta Hilary, Han e ju jobbig!! men jag har klarat han en gång med Washington eller vad de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 använder fusk ibland. Men ta bort caps och gör en poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag kan erkänna att jag fuska satt en hotring kom när jag skulle möta Hilary, Han e ju jobbig!! men jag har klarat han en gång med Washington eller vad de är. Det är en Sentinel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag fuskade bara på dom uppdragen jag har blivit riktigt j*vla sur på. Och så fuskar jag när jag kör fritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag fuskar ibland när jag kör fritt utan att spara men aldrig på några uppdrag. Samma här... Använder fusk ibland... Men aldrig i uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 använder alltid fusk med trainer.. är ju så tråååååkigt att spela utan fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 använder alltid fusk med trainer.. är ju så tråååååkigt att spela utan fusk... Men hur kul blir spelet om man bara fuskar? Bara frågar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Fusk suger. Fuskade när jag var mindre.. Då fuskade jag alltid för jag klarade aldrig ett enda spel. Nu tycker jag att alla spel är för lätta. Edit* Som någon sa, så kan det vara roligt att fuska för att "leka" och sånt...men inte för att komma vidare i spelet. Redigerad 23 juni, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 fuskar aldrig om jag ska sava men om jag vill ha lite skoj såm kan jag göra ett kvinnogäng som någon tipsa om samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag fuskar bara när jag spelar hos kompisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Men hur kul blir spelet om man bara fuskar? Bara frågar... betydligt roligare än om man spelar ärligt.. det är ju svintråkigt att inte fuska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Fuskar Aldrig Har klarat 100% men fuskade aldrig på något uppdrag och jag har väl fått det i huvudet att jag inte fuskar. Kan bara fusket sea ways Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Hur gör man sig odödlig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 går inte att fuska sig odödlig men genom att modda kan du det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts