Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 vem är den här ICP? har aldrig hört han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Det är en grupp som är målade som clowner. http://www.dcfconcerts.com/bios/clown.jpg Redigerad 28 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) e dom rappare? dom verkar konstiga........ Redigerad 28 juni, 2004 av KebabRulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Haha, dom äger hårt. Insane Clown Posse. Dom är rappare och kör horrorcore eller så som dom tydligen kallar det, wicked shit! ( tack hawk ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Dom är lite småtöntiga tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Det är just deras stil som gör dom så coola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Wild_hawk: jaha, men du betedde dig som en sån där hårdrockarskalle, men "Idiot" kan du vara själv. Oj igen, Eazy-E dog i aids menade jag (skrev fel) och Ice Cube återvände nog aldrig till NWA. Men Dre och resten av NWA var westcoastare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Svårt att välja på en så bra lista Lyssnar på DMX, Dre, 50 cent, Jay-Z, Eminem, Kayne West, Gangstarr och vissa med Snoop. N*E*R*D har gjort några bra låtar och tyvärr några usla. Looptroop har gjort några bra. Latin Kings är ett skämt Förresten så är DMX gripen för innehav av narkotika. Han greps med crack i väskan (Stod i Metro idag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Svårt att välja på en så bra lista Lyssnar på DMX, Dre, 50 cent, Jay-Z, Eminem, Kayne West, Gangstarr och vissa med Snoop. N*E*R*D har gjort några bra låtar och tyvärr några usla. Looptroop har gjort några bra. Latin Kings är ett skämt Förresten så är DMX gripen för innehav av narkotika. Han greps med crack i väskan (Stod i Metro idag). och illegala vapen, han riskerar 7års fängelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jag gissar på att någon betalar ut honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Han och en annan försökte även sno en bil från en person genom att säga att dom var från FBI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jo, jag läste det i aftonbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Shit jag hörde om det på MTV, Är han dum eller??? Har han inte tillräckligt från sin musik? Om inte så borde han inte sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) Jag gissar på att någon betalar ut honom. Betalar ut honom? Det hjälper ju bara när han arresterad...när han väl döms(Vilket han troligen kommer göra)är det fängelse som gäller dom närmsta åren! Redigerad 30 juni, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Betalar ut honom? Det hjälper ju bara när han arresterad...när han väl döms(Vilket han troligen kommer göra)är det fängelse som gäller dom närmsta åren! Jajaja, så som samhället ser ut kanske det far några dollar under bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts