Wild_hawk Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 the fued really got heated up in 1998 when Eminem took shots at ICP on the Howard Stern show. He was interviewing Eminem and asking him what his opinion was on other local Detroit musicians. He names off Kiss, Kid Rock, etc. and then, when he says ICP, Eminem replied by saying, "Who? Oh, them guys, yeah, we used to beat their asses all the time back in the day." or some such shit like that. The next day, Howard had ICP on the show and told them what he had said, to which Violent J replied, "We don't even know that bitch!" källa: http://www.hallsofillusions.com/mainsite/e...acc1a8710a833ff kommer inte ihåg var jag läste om christina men ska försöka hitta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 "or some shit like that". Det är väl inte så konstigt att det är riktat mot eminem om det är en juggalo sida? Skulle vilja se någon icka partisk sida ta upp det eller en eminemsida som förklarar från det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 "or some shit like that". Det är väl inte så konstigt att det är riktat mot eminem om det är en juggalo sida? Skulle vilja se någon icka partisk sida ta upp det eller en eminemsida som förklarar från det hållet. men leta upp en sån sida då, för det var där jag hitta det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Sen kanske man ska vara lite källkritisk till alla uppgifter man läser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Howard Stern är skön! "We don't even know that bitch!" Hur vet du att dom inte skämta? Howard Stern är ju inte direkt känd för att göra speciellt seriösa intervjuer! Spela roll om Eminem dissar några i sina texter...jag är säker på att dom kan leva med det. Kanske finns det andra som är värda att lyssna på, ur din synvinkel. Men jag tror knappast att någon annan har en lika skön stil eller lika bra texter som Eminem. Jag lyssnar vanligtvis inte på hip-hop, och jag tänker troligen inte börja göra det i någon större utsträckning! Eminem täcker in alla behov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Lyssna på Atmosphere allihopa. Atmosphere - Trying To Find A Balance Atmosphere - God Loves Ugly Atmosphere - One Of A Kind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Dr.Dre Ice Cube har för mig att dmx och 50cent var med redan då i bakgrunden.. Är du dum? 50 Cent var inte alls med i bakgrunden av N.W.A, absolut inte DMX... Rätt dåliga alternativ, men jag röstar på Snoop Dogg. Annars gillar jag Ghettosocks, Jean Grae, DPG's, Dead Prez osv. 2 Live Crew är ju också grymma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Vote: Någe' annan.. Wu-Tang clan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Är du dum? 50 Cent var inte alls med i bakgrunden av N.W.A, absolut inte DMX... Rätt dåliga alternativ, men jag röstar på Snoop Dogg. Annars gillar jag Ghettosocks, Jean Grae, DPG's, Dead Prez osv. 2 Live Crew är ju också grymma! Håller med, DMX är väl typ östkustrappare och 50 cent en knarkdealare på NWAs stortid?! Dessutom kom Snoop Dogg med efter det att Eazy-E dött i cancer. Ice Cube återvände också till gruppen efter detta. Wild_Hawk: Fattar inte varför du och dina fågelskådarvänner dissar Eminem, är det bättre med några jävla goth-hårdrockare som börjar grina och skära sig i armarna när Hellacopters ställer in sina konserter?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Wild_hawk är hiphoppare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Wild_Hawk: Fattar inte varför du och dina fågelskådarvänner dissar Eminem, är det bättre med några jävla goth-hårdrockare som börjar grina och skära sig i armarna när Hellacopters ställer in sina konserter?! Dem är väl precis som du, fulla med dumma fördomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Wild_Hawk: Fattar inte varför du och dina fågelskådarvänner dissar Eminem, är det bättre med några jävla goth-hårdrockare som börjar grina och skära sig i armarna när Hellacopters ställer in sina konserter?! Haha tror du att han tar illa upp av att du förolämpar nåt han hatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Wild_Hawk: Fattar inte varför du och dina fågelskådarvänner dissar Eminem, är det bättre med några jävla goth-hårdrockare som börjar grina och skära sig i armarna när Hellacopters ställer in sina konserter?! whuuut? icp är inte hårdrockare, de är rapp, horror-core rapp. Idiot. Jag hatar rock som freak säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Har fått tag i lite ICP nu och nu ångrar jag att jag röstade på N.W.A. Skulle ha röstat på ICP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) Håller med, DMX är väl typ östkustrappare och 50 cent en knarkdealare på NWAs stortid?! Dessutom kom Snoop Dogg med efter det att Eazy-E dött i cancer. Ice Cube återvände också till gruppen efter detta. Wild_Hawk: Fattar inte varför du och dina fågelskådarvänner dissar Eminem, är det bättre med några jävla goth-hårdrockare som börjar grina och skära sig i armarna när Hellacopters ställer in sina konserter?! 50 Cent är också östkust. Hookade up med Eminem och Dre 2000/2001 typ...Em och Dre hade inte alls kontakt med honom innan. N.W.A lade ner när Dre lämnad och startade Beef med Eazy E. Ice Cube lade ner innan det och gick solo...Ice Cube har aldrig återvänt till N.W.A. PS: Tro inte att jag gillar 50 Cent p.g.a detta, jag bara kan! Haha! Tycker att han var rätt bra fram tills han vart skjuten (en kula kom ju i munnen, därför låter han som han gör...). Nu är han mindre bra... EDIT: ICP suger... EDIT 2: Eazy E dog i aids... Redigerad 27 juni, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Jag tror inte att jag har hört 50 cent innan han blev skjuten. Lr är Gues whos back före eller efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag tror inte att jag har hört 50 cent innan han blev skjuten. Lr är Gues whos back före eller efter? Han vart skjuten 2000, så det är bara att kolla när den gjordes... Fattar inte riktigt all denna 50 Cent-hype, han är ju absolut ingenting speciellt, ganska dålig faktiskt. Fronda är ändå värst, hatar han riktigt...kass. Så äcklig röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 vad betyder juggalo? btw svarta rappare e bäst tycket jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 vad betyder juggalo? btw svarta rappare e bäst tycket jag juggalo är fans till icp och dom. De är typ tvugna att kalla dett så för att skilja sig från alla andra som bara kallar det fans. dom säger att dom är en stor familj med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Massmurder makes me happy! Dead bodies make me happy! Say what you will of me... ... I always have juggalo family! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts