StellHell Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Det gör jag också... Stell: Tyck vad du vill, det är hip-hop. Detta bevisar bara att hip-hop finns i alla dess former. Sen har jag inte sagt att jag hatar hårdrock. So what.. är jag hip-hopare för jag har 1 låt.. Nej, du har inte sagt det.. Det har inte jag häller.. ändå så lackar du ur totalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 So what.. är jag hip-hopare för jag har 1 låt.. Nej, du har inte sagt det.. Det har inte jag häller.. ändå så lackar du ur totalt.. Nej du är inte hip-hopare för det. Tyckte bara att det var lite konstigt att du lyssnar på sånt du hatar. Sen när lackar man ut totalt när man säger "Sen har jag inte sagt att jag hatar hårdrock. "? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Nej du är inte hip-hopare för det. Tyckte bara att det var lite konstigt att du lyssnar på sånt du hatar. Sen när lackar man ut totalt när man säger "Sen har jag inte sagt att jag hatar hårdrock. "? Jag har inte sagt någonstans att jag hatar hip-hop.. läs för helvete innan du skriver..! Redigerad 23 juni, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag har inte sagt någonstans att jag hatar hip-hop.. läs för helvete innan du skriver..! Jaha du är allt ett missförstånd bara. Jag har alltid trott att man inte gillar något om man kallar det för skit, medans du inte tycker så tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Eminem LOL alla som "hatar" Eminem...bara för att han drar in lite humor i eran annars så seriösa livstil... Eminem - Ett komiskt såväl som musikaliskt geni...det finns ingen annan än Eminem som är värd att lyssna på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jaha du är allt ett missförstånd bara. Jag har alltid trott att man inte gillar något om man kallar det för skit, medans du inte tycker så tydligen. Jag har fortfarande inte sagt att jag hatar det.. Och det gårt att lyssna på skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) LoL alltid ska ni två hålla på hahaha... EDIT: Crap Feminem leder Redigerad 23 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 det finns ingen annan än FEminem som är värd att lyssna på! Enligt dig ja, men jag slår vad om att du aldrig lyssnat på någon annan än honom kanske 3 som du sett på mtv eller nått sånt skit eller några artister där uppe vid pollen.. Anledningen till att jag inte tycker om feminem är för han bara fjollar runt, han dissar folk som inte sagt ett skit om honom, som någon dansk tekno gubbe (tror han va dansk) som han plötsligt började dissa kalla honom fag och massa skit, när man gör så då visar hur lite kreativtet man har när man kan inte komma på annat än att dissa folk, vist han rappar också om hur han ska döda sin flickvän eller hur jävligt hans liv är, men när man därimot kollar på artister som Icp som har en läskig hög kreativitet, de behöver inte hålla på och dissa runt som fjollan feminem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Eller så kan man gå och gräva lite i Underground och hitta bra som Atmosphere och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Det här ska inte bli någon Rock vs Hiphop tråd. Som alla andra Hiphop trådar. Det vanligaste här på forumet är typ Hiphop vs Rock, Halv rassar vs inte rassar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Eminem LOL alla som "hatar" Eminem...bara för att han drar in lite humor i eran annars så seriösa livstil... Eminem - Ett komiskt såväl som musikaliskt geni...det finns ingen annan än Eminem som är värd att lyssna på! japp, han är nog bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) själv e ja hårdrockare men ja har tre hipgop låtar på datan... de e Ill Be Missing You, B-Rabbit VS Popa Dock(stavning?) och Lose Yourself...men ja lyssnar nt på dom så värst ofta, men Ill Be Missing You e nog bäst skulle ja tro.... men bäst e juh ändp av allt, SLIPKNOT (Wait And Bleed o Duality!!!!! ) ojj menar hiphop....nt hipgop Redigerad 23 juni, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Dr.Dre , Eminem , 50cent , Eazy E , Snoop Doog är väl de rappare som fått folk att gå från hip-hop på tv till att söka efter annan... på annat håll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) själv e ja hårdrockare men ja har tre hipgop låtar på datan... de e Ill Be Missing You, B-Rabbit VS Popa Dock(stavning?) och Lose Yourself...men ja lyssnar nt på dom så värst ofta, men Ill Be Missing You e nog bäst skulle ja tro.... men bäst e juh ändp av allt, SLIPKNOT (Wait And Bleed o Duality!!!!! ) ojj menar hiphop....nt hipgop Ill be missing you e P.Diddy då Puff daddy som har gjort med Faith evans tror jag för att hylla biggie (de e biggie dom kommer att sakna ). Redigerad 23 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Ill be missing you e P.Diddy då Puff daddy som har gjort med Faith evans tror jag för att hylla biggie (de e biggie dom kommer att sakna ). ok, men den e bra iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 lyssnar inte på hippop så mkt (knappt något alls- möjligen på radio) Votade Eminem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 nwa är förresten felstavat i pollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 DAMN, var är alla juggalos? Ingen förutom jag har ju röstat på icp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) nwa är förresten felstavat i pollen. Ja jag vet men tyvär kan man inte ändra det. Redigerad 23 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Eminem LOL alla som "hatar" Eminem...bara för att han drar in lite humor i eran annars så seriösa livstil... Du har så jäkla rätt så att det inte är sant @Wild_Hawk: Det är väl bara du som gillar dem då Edit: @ Den som sa att Eminem bara rappade om att han skulle döda sin flickvän... på dig. Redigerad 23 juni, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts