Wild_hawk Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) Röstade på Dr.Dre dels för att han var en del av NWA.. NWA var ju en hel grupp, och några av de fanns listade där.. Dr.Dre Ice Cube har för mig att dmx och 50cent var med redan då i bakgrunden.. De splittrades ju senare för det blev bråk om såklart: Pengar Och vissa började få nåt emot andra.. Annan fakta: 50cent hatar Ja Rule mer än nån annan. Gick en dokumentär om westside och eastside-coast förut.. Om nån har namnet på den så skriv den gärna..Vill ha den så jävla mycket.. Hiphop 4 life eh?? 50 cent och dmx?? Vadå kunna sin hiphop Nwa bestog av rapparna: Snoop Dogg DJ Yella Eazy E Ice Cube MC Ren Dr. Dre Redigerad 22 juni, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 (redigerad) eh?? 50 cent och dmx?? Vadå kunna sin hiphop Nwa bestog av rapparna: Snoop Dogg DJ Yella Eazy E Ice Cube MC Ren Dr. Dre Exakt 50 Cent kom ju runt 2000. DMX har iofs hållt på länge men han höll väl till i N.Y. Vote: 2pac Sen tycker jag ju såklart att många nadra är bra också. Redigerad 22 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Jag gillar alla på min Lista(och många fler) förutom Feminem och D12 Redigerad 23 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Får väl bli eminem kan ingen direkt, brukar inte lyssna på hiphop mer än på eminem i bland vote:eminem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag gillar alla på min Lista(och många fler) förutom eminem och D12 han heter inte Eminem utan Feminem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Eminem är en fjolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Eminem är en fjolla. W0RD up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 det är så kul. alla börjar med att lyssna på eminem och sen hatar dom honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vote: Annan.. Lyssnar inte på flip-flop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vote: Annan.. Lyssnar inte på flip-flop Jag lyssnar inte på hipop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vote: Annan.. Lyssnar inte på flip-flop och därför måste du göra dig rolig över namnet. HA HA HA va kul det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 och därför måste du göra dig rolig över namnet. HA HA HA va kul det var. Japp.. Måste ju få ha nått skoj ut skiten som ni kallar musik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Vote: Annan.. Lyssnar inte på flip-flop HAHAHAHA!! *slänger mig omkull och skrattar så som det låter när man kör över en katt med en rostig saab* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Värst vad ni blir PMS:iga så fort någon gör minsta narr av er "stil". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Värst vad ni blir PMS:iga så fort någon gör minsta narr av er "stil". Jasså det blir vi? Kanske för att vi får skit för det praktiskt taget varje dag till skillnad från er hårdrockare som börjar grina om nån gör det en enstaka gång. Förresten stell varför lyssnar du på outkast om du inte gillar "flip flopp"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jasså det blir vi? Kanske för att vi får skit för det praktiskt taget varje dag till skillnad från er hårdrockare som börjar grina om nån gör det en enstaka gång. Förresten stell varför lyssnar du på outkast om du inte gillar "flip flopp"? Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Jasså det blir vi? Kanske för att vi får skit för det praktiskt taget varje dag till skillnad från er hårdrockare som börjar grina om nån gör det en enstaka gång. Ignorera det? I skolan så tror folk jag är dum i huvudet som lyssnar på musik "där dom skriker hela tiden". Bryr jag mig? Nej, är dom såpass dumma och uttalar sig om dom inte vet något om musiken så bryr mig inte om dom för resten av livet. Och även om dom vet mer än så och uttalar sig om att jag lyssnar på hårdrock, då skiter jag i det. Respekterar folk inte mina åsikter, då respekterar jag inte dom överhuvudtaget. Jag förstår inte varför du inte gör likadant... Edit: Jäflans stavfel #)&#(&=. Redigerad 23 juni, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jasså det blir vi? Kanske för att vi får skit för det praktiskt taget varje dag till skillnad från er hårdrockare som börjar grina om nån gör det en enstaka gång. Förresten stell varför lyssnar du på outkast om du inte gillar "flip flopp"? När jag säger att jag inte lyssnar på flip-flop så menar jag att jag inte lyssnar på det ofta.. jag har säkert nån flip-flop låt på datorn.. men det är absolut inget jag lyssnar på ofta.. Och förövrigt så tycker jag inte att Hey Ya är så värst hip-hopig.. Och du får tycka hur illa som hällst om hårdrock.. Jag bryr mig inte.. Jag är ingen jävla hårdrockare heller.. jag lyssnar på allt möjlig skit.. Men mest så blir det lite svänging Rock'n'Roll eller Rockabilly! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Det får väl bli Snopp dogg av dom där då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Jag förstår inte varför du inte gör likadant... Det gör jag också... Stell: Tyck vad du vill, det är hip-hop. Detta bevisar bara att hip-hop finns i alla dess former. Sen har jag inte sagt att jag hatar hårdrock. Redigerad 23 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts